Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaverin matsit vielä edessä, omat jo oteltu. Sitte ois vaan 270km ajettavana. Jos yrittäis vielä senkin ajan pysyä hereillä. Vähä heikolta vaikuttaa.

Juu oikein erikoisjännää. En tiedä miksi tuokin oli pakko jakaa.

Regret nothing!

Hyvä juttu oli johon pystyi hyvin samaistumaan :)

Tulin aamupäivällä kotia ja huutelin ovelta, että "Hei nainen, ostin pari konekiväärin vyölaukkua ku halavalla sain..."
Vastaus oli vain: "Aha."
Tää varmaan taas sitä parisuhteen arkistumista :D

Peruskarhu

image.webp

Mä oon jo kotona. Kattokaas ku on ajoissa kapakassa on myös ajoissa kotona. Nämä imiset jotka jonottaa baariin 01 yöllä eivät taida sitä tietää.

[video=youtube_share;dq--FRSmG68]http://youtu.be/dq--FRSmG68[/video]

Arvakkaas kuntit mitä? Mä taidan tästä kohta lähtee kapakkaan.

"tämä on kuin vieras paikka, voi olla että eksyn elämään"
-jouni

Aurinko käräytti ihon torstaina (naku-)rannalla ja nyt onkin sitten ihan kivaa istuskella kotona katsellen Tour de Francea telkkarista ja lueskellen Pete Townshendin elämäkertaa Kuka olen. Mutta tämä kutina on kyllä ihan sietämätön mikä pitkin palanutta ihoa kulkee.

Onko Jouni Jumala?

[video=youtube_share;Z0HlWMQxs9Q]http://youtu.be/Z0HlWMQxs9Q[/video]

Ei ole jumala eikä saatana, vain ylimielinen mulkku

Kyllä tuolla määrällä hittejä voi vaikka vähä ylimielinen ollakki jos häntä sellaisena pitää. Jokainen voi yrittää tehä ite perässä. höhö

Superhuolellisesta ja säännöllisestä rasvauksesta huolimatta paloin rinnasta ja ojentajista. :(

Meleko viiliää siellä. Täällä napsuu 23 ceetä. Mutta tämä lappi on tämmönen kakkuli.

Join eilen koko pullon rommia ja olin Jack Sparrow-humalassa. Päivällä menimme puistoon ja makasin siellä ilman housuja. Aika peruspäivä...

Back
Ylös Bottom