Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai sitten se yrittää pelata biljardia narulla. Eihän siitä mitään meinaa tulla mutta suomalainen mies on sisukas.

Tarkoitatko että jokainen mies on joskus yrittänyt sinnikkäästi löysällä sisään vaikka eihän siitä mitään tule?

Sormilla sulloo terskan sisään niin kyllä se siitä virkistyy.

Kätevää! Aina oppi jotain uutta.

Aiheeseen sopiva finkerpori, khihihi.

1305845794936.webp

En tiä mutta mä lähden just kohta kesälomille ja ennen menen kotio ni käväsen terassioluella. Ai saatana, tämä hetki on kutakuinkin paras koko kesästä.

Sit pyykinpesua, siivoilua ja pakkailua. Eikä ahdista yhtään :). Reissu odottaa ja fiilis o kova.

Kesäloman alku on yksi vuoden kohokohta, ehkä se parhain niistä. Toki pessimistinä pohtii että sitten alkaa vuosi heikkenemään: loma lähestyy loppuaan ja syksy ja talvi tulee kovaa vauhtia vastaan..

En tiä mutta mä lähden just kohta kesälomille ja ennen menen kotio ni käväsen terassioluella. Ai saatana, tämä hetki on kutakuinkin paras koko kesästä.

Sit pyykinpesua, siivoilua ja pakkailua. Eikä ahdista yhtään :). Reissu odottaa ja fiilis o kova.

Muuten sama, mutta karkasin jo LOMAlle enkä käynyt terassioluen kautta. Aikas hjyvä fiilis :dance2:

Mä ainaki käyn tänään terassioluella vaikka ei oo edes lomaa. hah!

Olisin muuten karannut, mutta päivystystä pukkaa neljään asti. Mitään tuottavaa mä en ole tehnyt koko päivänä...

- - - Updated - - -

Olisin siis voinut tehdä vaikka kotoa, mutta se tarkottaisi sitä, että pitäisi laahata työkone kotiin lomalla. ei kiitos, kärsin mielummin tänään pidempään, niin ei tartte tätä paskalaatikkoa kattoa kuukauteen.

Back
Ylös Bottom