Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yö meni tulipaloa sammuttaessa joten nyt väsyttää... Onneks päivätöissä ei oo mitään tulipaloja. Päin vastoin, taitaa tulla taas 7,5h idleä. Nukun ehkä päikkärit.

Minä taistelin koko yön mahdollisuudesta elää elämäni rakkauden kanssa! Oli kuulkaa draamaa ja sykettä, kukkamekkoisia seireenejä, ystävyys koetuksella ja hiippailevia hörhöjä. Luulin jo menettäneeni rakkauteni, mutta lopussa kaikki selvisi parhain päin. Oli myös huomattavan paljon oksentamista siihen nähden mikä rakkausdraama tämä oli. No, toisaalta miljöönä toimivat sekä risteilyalus että kesäfestarit. Nyt on krapulainen olo ja pitäisi saada paljon asioita aikaiseksi.

Kuntit hei. Nimenhuuto!

#selfie

image.webp

Mä käytin häpeilemättä hyväksi mun atk-skillssejä. Kelikamerassa katsokaas on toi webbikamera ja siitä vaan keneltäkää lupaa kysymättä printscreeni omiin tarpeisiin.

Mää taas nukuin vaan 17 h putkeen. Alan olla taas elämäni voimissa.

Ajattelin myös mennä salille, jotta saan kirjottaa täällä.

Mä oon kirjotellu tänne jo viikon käymättä salilla!

image.webp

Nojoo. Eiköhän tämä taas piisaa tältä päivältä.

Päivänjatkoja.

Voi vekotin, ku on tylsää duunissa. Vituttaa vaan istua täällä toimistossa. No onneks huomenna on etäpäivä ja pääsee niksauttajalle avaamaan selän.

Alitehoisella Taunuksella kiskotaan jäähallin kokoista asuntovaunua. Siinä se vasta lomafiilis nousee kun kytkee kiimaliiterin auton perään ja lähtee vaikka Norjaan, perheen isä haaveilee vuonoon ajamisesta koko matkan. Perille päästyä kaivetaan ruisleivät voipaperista ja juodaan kossupullosta maitoa. Lapset itkee ja nainen haluaa tehdä jotain turistipaskaa joka päivä, isä haaveilee yhä vuonosta.

Ja siellä norjan vuonoissa tajutaan että sen taunuksen laatikossa saa vaihtaa ykköstä ja maks kakkosta silmään, että se vehje kulkee kärry perässä. Sen jälkeen se vuonoissa ajaminenkin tuntuu huonolta idealta. Kaiken lisäksi vaimo nalkuttaa kun siellä onkin kylmä ja lapsia paleltaa.

Kohta grillaan lammasta ja possua, kylkeen kesäkurpistsaa ja uusiaperunoita sekä piffien päälle vielä vuohenjuustoa. Homman kruunaa se, että starttaan Game of thronesin season nelosen :thumbs: Jälkkäriks taas pakollinen lomapäivän mojito.

En vaan osaa päättää, syönkö sohvalla ja katon tykillä vai syönkö pöydän ääressä ja katon pienemmästä näytöstä. Pahoja kysymyksiä. Sylistä on ilkee syödä, mutta taas pöydän ääressä on pienempi kuva.

Back
Ylös Bottom