Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Määki söin pitsaa kunnon valkosipuli setillä, ei tartte tänään miettiä uloslähtöä :D

Otan huomioon samaan tilaan joutuvat. Ei ole baarimikoilla ja neideilläkään kiva olla töissä kun mää haisen.

Ylpön jutustelu on livenä vielä miellyttävämpää kuunnella ku kovaäänisten kautta. Voin suositella. Pekan äänestä en tiedä. Keskisen Vesalla on myös hyvin ehkä asmr ääni.

Ylpön puhetta metrin päästä kuunnelleena, I know... Myös esim Vin Diesel vois lukea mulle vaikka puhelinluetteloa niin oh.

Toivottavasti muistaa! Minä en nimittäin Will Hellmin tarkkaa olotilaa enkä olinpaikkaa tiijjä.

Joku munahaukka yritti heti matkalla alkaa iskemään mutta heitin sen Tampereella junasta. Kalajoesta en oo niin varma, vois kai siellä käydä mutta on se jotenki vastenmielinen paikka ihmisen olla.

Kroatiasta kun iski yöllä ukonilma.

800_0737.webp

Se on aina kivaa kun joku nainen ruokkii mua :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helvetti. Unta ei millään ensin saa ja kun lopulta saa niin herää törkeän aikaisin. Helevetti. Ois ny edes tunnin pidempään antanu unta. No kai näillä 4,5h pärjää.

En oikein tiedä lähteäkö baariin tänään vai huomenna vai ollenkaan. Ja jos tänään lähden menenkö teinihelvettiin ja vai johonkin mukavaan. En jaksaisi kyllä selvinpäin olla mutten juodakaan. Vittu taas mitä paskaa ainakin vatsa on täynnä pizzaa. _\m/

Lopeta alkoholinkäyttö kokonaan niin kaikki nämä huolet ovat ohi. Selvinpäin ei meinaan todellakaan viitsi baarissa notkua. Muutenkin on mukavampi elämä.

Lopeta alkoholinkäyttö kokonaan niin kaikki nämä huolet ovat ohi. Selvinpäin ei meinaan todellakaan viitsi baarissa notkua. Muutenkin on mukavampi elämä.
Ite ainakin viihdyn baarissa selvinkinpäin. Ei siellä humalassa tarvi aina olla.

Aamulla darra tosin johtuu väsymyksestä. Tullut todistettua, että tunti unta baarin jälkeen ja vaikka ollut vaan kola linjalla, niin töissä olo on aivan jäätävä. Ei siis aina johdu holista se paha olo, jos on nukkunut vähän.

Juhannusaatto alkoi ja mulla soi päässä Tiernapojat. No saatana, juhla mikä juhla, ei se niin viimosen päälle ole.

Vaan hyvää vittuvaaria kaikille ja muistakaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Näin on.

[video=youtube_share;9NPDUbNCWlo]http://youtu.be/9NPDUbNCWlo[/video]

- - - Updated - - -

Tein ehkä eilen kannattavaa kaljakauppaa. Jos yhtään muistan oikein maksoin kympin setelillä. Vaihtorahaa sain 11euroa. Jos muistini pettää ja maksoinkin kahenkympin setelillä olut oli arvokasta!

Back
Ylös Bottom