Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ovatko KRiina ja Willhellm humalassa? Muistakaa ehkäisy.

- - - Updated - - -

Minä olen asiakas.

- - - Updated - - -

Olen tehnyt tänään pienimuotoista käteiskauppaa.

- - - Updated - - -

Vielä on käteistä jäljellä.

Mulla meni ihan helvetisti putkeen toi heilatesti. Ekalla yrittämällä tuli Matti Nykänen myöskin (Vilun kanssa tappelu tästä?). Hermostuin ja tein uudestaan - tuloksena Jasper Pääkkönen. Olin tähän sitten olevinani tyytyväinen, kunnes huomasin kaverin saaneen Pekka Rinteen. Hakkasin testiä kuin mielenköyhä, tuloksena VESA KESKINEN. Hirveä kiroilu ja taas uusiksi - Sedu Koskinen. Lopulta annoin mennä ihan rystyltä ja sieltä se Pekka tulikin. Siis tulokseksi. Kaverin kanssa todettiin, että tää on nyt se mun juhannusjono, kun ei helluntaina ollu heilaa. Mut tän jonon kanssa taitaa tulla aika kohtalokas juhannus.

Pekka Rinne? SDPn puhjoht? Eiku se on Antti. Kuka on Pekka?

Eikä se ole edes se juttu siinä, että se on jääkiekkoilija. En yleensä syty kendojanareista. Mutta onhan se aika kivannäkönen. Ja vaikuttaa poikkeuksellisen fiksulta.

Tosa.

pekka-rinne-35-nhl.jpg

Katsokaapa tämä ASMR-video jos on tylsää josko joku noista 40 triggeristä aiheuttaisi tinglejä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kato. Mä voin kattoo jonku tommosen jos se puhuja on Herra Ylppö.

Ylpön jutustelu on livenä vielä miellyttävämpää kuunnella ku kovaäänisten kautta. Voin suositella. Pekan äänestä en tiedä. Keskisen Vesalla on myös hyvin ehkä asmr ääni.

No nyt mulle tarttu noi Tehikset tuolta. Ihan hyvää unimusiikkia. Tämä.

[video=youtube_share;MuUEeSC9kDs]http://youtu.be/MuUEeSC9kDs[/video]

Toivottavasti muistaa! Minä en nimittäin Will Hellmin tarkkaa olotilaa enkä olinpaikkaa tiijjä.

Will hell kehui oleskelevanska kalajoella. Oon kuullu että sielä sitä vasta nussitaan. Minä en luonnollisesti ole ollut milloinkaan läsnä.

En oikein tiedä lähteäkö baariin tänään vai huomenna vai ollenkaan. Ja jos tänään lähden menenkö teinihelvettiin ja vai johonkin mukavaan. En jaksaisi kyllä selvinpäin olla mutten juodakaan. Vittu taas mitä paskaa ainakin vatsa on täynnä pizzaa. _\m/

Back
Ylös Bottom