Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä vuodesta saakka olet tiennyt asian, Sanmig?

Siinätapauksessa valitettavasti Jenni on mun. Minä ihastuin häneen heti kun näin hänet ekan kerran popstars ohjelmassa. Eli jo vuosituhannen alkupuolella.

- - - Updated - - -

Minkähän tähären ae iltalehti sitte kauppas Paulaa mulle ja Jenniä sulle?

image.webp

Siinätapauksessa valitettavasti Jenni on mun. Minä ihastuin häneen heti kun näin hänet ekan kerran popstars ohjelmassa. Eli jo vuosituhannen alkupuolella.

- - - Updated - - -

Minkähän tähären ae iltalehti sitte kauppas Paulaa mulle ja Jenniä sulle?

Niinjuu, kyllä minäkin katselin sillon Gimmelin aikaan, että onpa siinä näpsäkän näköinen tytteli. Paljon muuta en sitten Jennistä tiennytkään, paitsi tietenkin lauluäänen. Silloin tietenkin tuntui että eihän tuollaiseen ole mitään mahdollisuuksia. Eikä ollut ajankohtaistakaan.

Onpahan kesäinen keli.. Onneks omat lomat alkaa vasta parin viikon päästä.
Tässä vähän tunnelmaan sopivaa musaa:

Koskakohan tuo tulee taas stadiin keikalle? Tekisi kovasti mieli mennä katsomaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ollut kaupassa berliininmunkkeja voi perkele

Mutta sehän se vasta ikävä yllätys on, kun haukatessa tajuaa että ovat kuivuneita munkkeja. Aivan turhaa syötävää sellainen, en ala. Älkäämme hakeko berliininmunkkeja viikonloppuna pienestä tai keskikokoisesta S-Marketista.

Mulle tuli siitä testistä Jouni Hynynen. Toivoin kyllä Antti Reiniä.

- - - Updated - - -

Miten tää aika menee nyt näin hitaasti. Mää haluan jo kotia.

Mullekin tuli vokotti kuule PiulaPaula. Toivoin ennemminkin jotakuta n. parikymppistä kirkasäänistä naikkosta, jonka fitnesspöksyt ovat täynnä tuoretta ja kosteaa takasämpylää. Mutta en saanut timanttia, vain tuhkaa.

Nii. Olishan sullekki voinu tulla vaikka Matti Vanhanen. hihihi

- - - Updated - - -

Joulupukki taisi toteuttaa vain Sanmigin toiveen. Muolle jäi luu käteen. höhö

Anna Abreu :haart:

Taitaa vaan olla vähän nuori ja varattu meikäläisen makuun, joten yksin ollaan tämäkin juhannus.

Ei vitun vittu!!!! Mun kesäheila on Ilta-Sanomien mukaan JUTTA URPILAINEN! :urjo:

Ei saatana...

Mulle tuli SuperMarjo. Mut sit oli pakko tehdä äkkiä se toinen versio ja sain Matti Nykäsen. Huomattavasti parempi vaihtoehto. Meillä tulee villi kesä Masan kanssa.

Back
Ylös Bottom