Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitääää? Ooks tulossa Himokselle?? :) varaa tarpeeks aikaa.

En oo. Oisin tullu moikkaan mutta oon liian vanha festareille :D. Ei vaan jos ois ollu hyvät kelit niin ois voinu tullakkin päiväks pyörimään, mutta nyt ois vaan rauhottumaan mökille siihen vajaan 50km päähän.

- - - Updated - - -

Siihen aikaan kun oot liikkeellä niin.. .kyllä sä lauantaiks kerkeet paikalle :D

No voi helvetti :D. Klo 22 Englanti-Uruguay ois ihan viimenen deadline.

Laitetaan nyt tännekkin ilmoitus että itsensä tuntevia ahvenia varten jääkapissani lonkerokatiska. Ei tämä vittu voi toimia, mutta yrittämättä ei panna.

Saapumaisillaan on vihdoin juhannussi
tyhjentyköön yössä karvainen pussi
vaan tasan ei käy onnen lahjat
hukkaan menee hyvät mahlat
loistaen illalla kokko jo palaa
etsin, vaan en löydä tanssilavaa
silti toiveikkaana tyynyn alle sujautan kimpun
haaveikkaana tunnen sieraimissani tuoksun simpun
uni on levoton ja vuoteessani möyhin
puoliunessa tyynyäni köyrin
onneksi koittaa seuraava aamu
on taikayön muisto enää menneisyyden haamu

- - - Updated - - -

Suoraan nahkasohvalta kirjoitettu!

flexing.jpg

Istahdus kangassohvalle(heinänkaadon ja suihkun jälkeen) (housut jalassa, ilman paitaa) juhannussimusiikki soimaan ja tuumaustauko, mitä sitä elämällään tekisi. Josko tänään jo jaksaisi vaivautua a viiva alueellue potkupallonseurantaa?

[video=youtube_share;U2YABM3HCKM]http://youtu.be/U2YABM3HCKM[/video]

- - - Updated - - -

Osaako futtemukker soittaa juhannuksena maalima on sun laulun bassolla? Tuos on kyllä hienot bassokuviot.

- - - Updated - - -

Täytyy soittaa heti toisen kerran perään. Hieman isommalla volyymillä. Häviöttömästä lähteestä luonnollisesti.

- - - Updated - - -

Kolmas kerta kiellon päälle. Onhan juhannus.

Pelottaa menna toihin. Viimeksi meilla oli Englannin pelia seuraamassa n. 5000 ihmista.

Tanaan varmaan vahintaan sama... Onneksi kukaan ei jaksa tulla baariin asti kun kaupasta saa bissea. Meilla on myos hodarikoju, henkilokunnan nakkisampylat £1/kpl! Illallinen varmistettu.

Mahtava tulla töihin. Nälkä, kiukku, yleinen ärsyyntyminen, ihmiset ei taas muista mitään ja kaiken hyvän päälle joku (en minä) on unohtanu ohjelmoida tunnit oikein käyttöjärjestelmään. Saatana!

[video=youtube_share;EzmhAQwtEI0]http://youtu.be/EzmhAQwtEI0[/video]

Pitäis jaksaa silittää paita. Onhan juhannus.
Sitten voisi häippästä.

[video=youtube_share;mDcsrjAeBM0]http://youtu.be/mDcsrjAeBM0[/video]

Arvatkaas kuntit mitä! Iltasanomien kesäheilatestin mukaan Paula Koivuniemi olis mulle hyvä!

Nyt täytyy lähteä kaljalle! Välittömästi! Olen järrkyttynyt!

Minulle saman testin mukaan Iina Kuustonen sopii hyvin. Kuvauksen perusteella totta voisi ollakkin, mutta en ollut ennen kuullutkaan koko ihmisestä.

Minä sain tuossa testissä sopivaksi heilaksi Jenni Vartiaisen. Toki olen sen tiennyt jo monta vuotta, että siinä olisi sopiva lyyli minulle.

Mäki toivoin Jenniä. Tai Kerttua. Mutta eipä sitä joulupukiltakaan aina saa sitä mitä toivoo.

Back
Ylös Bottom