Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta mä pääsen kuntit MIESTEN hommiin

Tämä on ansaittu. Sekä ensimmäinen olut vuosiloman kuluessa.

image.webp

- - - Updated - - -

Nyt vasta on mm. Irmalla ahetta olla kateellinen. Vai onko?

Joo ei siinä vieressä istuessa pystyny kuivana pysymään... Siis välttymään siltä vedeltä. Mitähän se ois ollu parin tequilan jälkeen..? Eikun niin joo...:D

Ai se olit sinä siinä mun vieressä!!! En jotenkin osannut yhdistää. No mutta niin. Hauskaa oli kuitenkin, vaikka oltiinkin kovin... märkänä. Muistuttaisin kuitenkin, että Reetta alotti ton vesisodan!

Enemmän mä tykkäsin kyllä olla naama hiekassa..narskuu vieläkin hampaissa:D

Hahah :D

Ai se olit sinä siinä mun vieressä!!! En jotenkin osannut yhdistää. No mutta niin. Hauskaa oli kuitenkin, vaikka oltiinkin kovin... märkänä. Muistuttaisin kuitenkin, että Reetta alotti ton vesisodan!

Joo siis sun oikealla puolella istuin. Olihan se kivaa olla... märkänä...
Joo niin mäkin muistelisin, että Reetta se oli. Päällisin puolin just tollanen söpön ja viattoman olonen, mutta niin se vaan on parin jälkeen kärhämöimässä...

Tämä on ansaittu. Sekä ensimmäinen olut vuosiloman kuluessa.

Nyt vasta on mm. Irmalla ahetta olla kateellinen. Vai onko?

Itsehän korkkasin kylmän lonkeron!

Onks nyt jotkut kisat? Ketä siel pelaa? Joku puulaakisarja vissiin. Ei ole edes olutta. Eikä lomaa.

Oon ollut töissä kohta 2.5h enkä ole palvellut yhtään asiakasta. Ne ei vaan halua tulla tänne sivuhuoneeseen katsomaan futista kun sama peli on isolla screenillä ulkona eikä sada. Onneksi iso pomo on poissa niin mun ei tarvitse keksiä henkilökunnalle tekemistä vaan voin antaa niiden seisoskella. Itse seisoskelen ja juon suklaatoffeepirtelöä. Paras duuni ikinä.

E. Ainiin ja mulla on myös krapula. Hippifestareiden kautta indieiltaan ja sieltä paikalliseen opiskelijapubiin... Hyi mikä olo

Back
Ylös Bottom