Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Famke Janssen on niin kuuma pakkaus, että mun telttakankaasta tehdyt raidalliset aluskalsarit leimahti ihan ittestään liekkeihin. Jos siis on kyse tästä mm. X-meniäkin tähdittäneestä takasämpyläpaistista!

- - - Updated - - -

Olihan näköjään!

- - - Updated - - -

Ei palanu Lonsdalet turhaan!

- - - Updated - - -

Mutta mä haluaisi nyt ilmoittaa, että mulla on kohtuuton pissahätä ja mä lähen kohta kotio:

Mulla on kohtuuton pissahätä ja mä lähen kohta kotio.

- - - Updated - - -

Sit mä meen ostaan kaupasta lihaa ja paistia ja sämpylöitä ja majoneesia ja munkkia ja piirakkaa ja pitkää viineriä ja hilloviivamunkkia ja melooneita ja perspillua monessa asennossa. Oho. Sisäinen Olawini sai hetkeksi vallan, mutta ihan siis wapaamuurariaatteella mennään ja harrastetaan bodausta käsipainoilla ja suihkussa käymistä. Että millään paskasilla vehkeillä tässä ei hommia tehdä.

Famke Jönsson on niin helvatan kuuma että mun testikkelitkin jöpöttää ja hormoonikierto menee ihan sekasin. Paitaan tulee reiät nännien kohdalle kitkan takia. Mä puhunkin ihan sekavia ja tekis mieli syödä iso ämpärillinen hernekeittoa yhtäkyytiä. Semmonen erikoiskuuma kinkkupaisti on Famkke!

- - - Updated - - -

Jos mulla olis mahkut niin mä ottaisin Famkken meille kotio asumaan ja syöttäsin sitä ja pyyhkisin sen pyllyn ja saunottaisin ja imuroisin ja järjestelisin ja kävisin metsässä paskalla että Famkken ei tarviis kakata samaan pyttyyn tämmösen törkypetterin kanssa.

- - - Updated - - -

Mä lähen kans kotiinpäin, matkalla ostan lihaa ja viintä, niinkuin opetuslapsetkin aikanaan! Slalom, ystävät.

On muuten kätevä homma toi, että nännien kohdalta palaa paitaan reiät. Nimittäin. Jos on kova urheilija, ja tykkää vaikka spruittailla pidemmänkin matkan kerralla, niin ne nänninnipukat tulee miehelläkin niin perkeleen kipeeks kun se paita minkä pesemisessä ei ole käytetty minkään valtakunnan huuhteluainetta, niin se hieroo niitä nännejä kuten epäkeskohiomakone P40 paperilla, tai Dremelin sillä paksummalla hiomasylinterillä. Ai vittu.

- - - Updated - - -

Pahoittelut jälleen genitaali-ilmaisusta.

- - - Updated - - -

Pahoittelut pahoittelusta.

- - - Updated - - -

Ei sitä koskaan tiedä, milloin joku huumorintajuton mielensäpahoittaja pahoittaa mielensä karkeasta kielenkäytöstä. Vaikka luulis sen tekevän aika kutaa just siellä genitaalialueella.

- - - Updated - - -

Hyvää kesälomaa vokotille!

Santselle hyvää työiltaa. Huomenna viinaksia, mutta vain lääkkeeksi.

Kieltämättä hyvännäköinen Famke. Tavoitteeksihan voisi ottaa olla yhtä hyvässä kunnossa parin kymmenen vuoden päästä :D Kai sitä huonompaankin kuntoon voisi päätyä :dance2:

On muuten kätevä homma toi, että nännien kohdalta palaa paitaan reiät. Nimittäin. Jos on kova urheilija, ja tykkää vaikka spruittailla pidemmänkin matkan kerralla, niin ne nänninnipukat tulee miehelläkin niin perkeleen kipeeks kun se paita minkä pesemisessä ei ole käytetty minkään valtakunnan huuhteluainetta, niin se hieroo niitä nännejä kuten epäkeskohiomakone P40 paperilla, tai Dremelin sillä paksummalla hiomasylinterillä. Ai vittu.

Mie oon päissäni, ja välillä selvinpäinkin miettinyt, että miksei miehille ole jotain samantyyppistä treenitoppia kun mitä me mitätöntissiset tissieläimet käytetään? Eikö sellasen vois laittaa alle tai sitten ihan rehelliset urheiluliivit jos on vaikka joku povekas punkkipengertäjä? Vai onko miehillä jotkut spesiaali nännit jotka vaan väkisteen hinkkautuu vaikka mikä tekis? En tiedä yhtää.. koha pohin.

Tein muute hyvää Intialaista mössöä polttoaineeks. Kerranki katoin ihan reseptiä. En kyllä noudattanu sit, mut kuitenki.

Tekis mieli mennä teranssille. Mutta on näitä töitä. Piru vie. Vokotti on varmaan vetäny havaijipaidan päälle ja korkannu lomaoluen! Oon kyllä vähä kade.

- - - Updated - - -

Onniin komia ilima, jotta sielä varmaan vähä ruskettuus.

Miehille riittää teipit. Ja jos on taipumuksia, niin tasselit. Ei liivejä, mikäli ei hölsky. Jos kuitenkin hölskyy, on kyseessä moobsit. Niitä ei millään liiveillä pelasteta.

yle teemalta tulee naismallia 60-luvulta. Nyt löysin selityksen sille miksi kaikilla 60-70veillä on samanlaiset hiukset.

- - - Updated - - -

hmm tästä johtopäätös. Jääkö kaikki kiinni siihen millainen maailma oli kun oli parikymppisiä. Siihenkö tää "kyllä kaikki oli ennen paremmin" ajatukset perustuu. JEssus! huomiselle on kehitettävä ohjelmaa

Lomalla viimeinkin! :dance: 10 astetta lämmintä ja vettä sattaa... :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saipa nauttia isolla kauhalla vitutusta koko työviikon.. No onneksi on kunnon penkkiurhelu-vkl Strongman Leaguen ja MM-futiksen parissa edessä!

Joutuuks sitä ny oikeesti tulee vittu viikonloppunaki töihi.

Rauhotu Zantsi. Lohduttaudu sillä ajatuksella että sit ku se projekti on ohi, niin voi ottaa rauhallisemmin ja seuraava homma on paljon löysempi.....not.
Tai sitten pidä arvossa sitä että olet avaintyöntekijä. Paitsi tietysti palkkaneuvotteluissa ja lomatoiveissa olet vaintyöntekijä.
Ei tainnu tää tsemppi auttaa;)

Back
Ylös Bottom