Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Veikkaanpa, että hänellä on ollut Italiattaren kanssa hieman märkä ja erimielisyyksien täyteinen aamu. Lisäksi luulen, että joku työhenkilö, jota hän kutsuisi tässä yhteydessä vittunaamaksi, on soittanut puhelun ja kertonut kuinka oikeastaan ei ole mikään kiire sillä tärkeyspaperilla juuri itselleen, mutta jonkun muun puolesta soittelee vittumainen sävy äänessään. Tästähän sitten verenpaine on noussut pekuloottomisen kohteena olevalla henkilöllä aiheuttaen verenpakeneman, tai oikeammin -pakkautuman yhdelle alueelle vartaloa. Tätä tapahtumaa tehostaakseen mielessään on ollut ajatus kaksosista, joten verta ja enerkiaa ei vaan riitä kirjoittamiseen tällä hetkellä, kas kun yksi ruumiin uloke on täynnä verta, ja kämmen kun sattuu olemaan malliltaan ns. kuin nippu kyrpiä, ei ne sormet vaan toimi.

Minulla alkaa palaveeraus lipsua hieman. Kesäkuussa olen jo viettänyt kaksi palaveritonta työpäivää. Toinen on tänään. Työnkuvaani kuuluu työteosta juttelu.

Paitsi että on sellainen gat fiiling, että seuraavan kahden tunnin sisään pitää istua neukkarissa.

Itsekin palaveeraan aiheesta työn teon juttelu enempi mitä tehdään varsinaista työtä. Työnkuvaan pitäis tehdä jotai töitä myös. Jos palaveeraamiselta ehtii.

Ai hitto, että mä oonki ollu ahkera! Oon ehtiny mm. tyhjätä astianpesukoneen, käydä salilla, ajella diisseliautolla ja löhöillä sohvalla! Ja vielä on vaikka kuinka paljo aikaa. Jee.

Kuulkas veljet: minä olen tehnyt töitä. Ja futerinkin analyysi osui varsin oikeaan, ns vittunaama oli heti aamusta aivan oma itsensä. Epäilen kroonistunutta hiekkavaginasyndroomaa.

On tässä kyllä vähän muutakin miettimistä. Tässä samassa talossa alemmassa kerroksessa työskentelee erikoiskuuma ja timmi NAISfysioterapeutti. Mitä helvettiä mä nyt teen tämän asian kanssa!!

On tässä kyllä vähän muutakin miettimistä. Tässä samassa talossa alemmassa kerroksessa työskentelee erikoiskuuma ja timmi NAISfysioterapeutti. Mitä helvettiä mä nyt teen tämän asian kanssa!!

Varaa aika lantion jumien takia.

Ohhoh, jumalauta kun on epäkkäät kipeet. Aamupalaa naamariin ja penkkiä vetämään.

Mä meen ny vetäseen lautasellisen kilikonkarnee. Sit mä laitan kaikki kuntoon jumalauta!

- - - Updated - - -

Ensteks mä käyn pissalla.

- - - Updated - - -

Eihän sitä kehtoo kuset housuissa mennä syömään.

- - - Updated - - -

Eihän sitä tiedä vaikka törmäis mihin qmaan NAISkinkkuun matkalla!

- - - Updated - - -

Ja sitten se kusitahra leviäis suojaamattomassa törmäyksessä. Ei semmosta, ei!

mäkin oon ehtiny tänään vaikka mitä. Käyny vessassa ja syöny rahkaa. Nimimerkillä terveisiä peiton alta, noustaan ku jaksetaan...

Mä oon vähän suunnitellut semmosta että saataisin tänne linjoille NUORIA ja KUUMIA NAIShenkilöitä, ei siis mitään kyllästyneitä ruppanoita. Niinpä ajattelin omalta osaltani muuttaa näitä posteja nuorisoa kosiskeleviksi ja hauskoiksi. Aloitan populaarimuusikosta kertovalla vitsillä:

Kauko Käyhkö halusi ostaa kissalleen maksaa. Lihatiskin myyjä sanoi että ei ole, mutta käykö keuhko?

Tässä vielä kuva ko pop-muusikosta:

Kauko_käyhkö.webp

Kylä tuo irtakki on ehtiväinen, minä oon kerenny vasta käymään salilla ja syömään. Toki ajelin bentsiiniautolla.

Mä taidan ny vähä fiilistellä provinssia, kun on niin hieno keli ja nyt olisi se oikea viikonloppu. Ja näin tämän siellä. Oivoi.

[video=youtube_share;MZrctLnsF4M]http://youtu.be/MZrctLnsF4M[/video]

hihihi minä muistan semmosen provinssijutun kun siellä festarialueella oli semmonen puro. Se puro jäi mieleen, katselin sitä ihan siitä läheltäkin. Olikohan siellä perkule Kauko Käyhkö vielä lauteilla justiinsa silloin.

ps ajelin märällä bensiinikäyttöisellä italialaisella töihin. pelkkää pintakosteutta

Kylä tuo irtakki on ehtiväinen, minä oon kerenny vasta käymään salilla ja syömään. Toki ajelin bentsiiniautolla.

No enkö ookki! Tuon jälkeen oon ehtiny vielä kuunteleen musiikkia ja tekemään ruokaa. Mihin mä joudunkaa kaiken tämän ehtimisen kanssa.

Ja sitten kun heräsin aamusella teltassa niin se pohja oli täynnä vettä ja lompuuki tyynynä.

- - - Updated - - -

Teltta oli venäläis-ruotsalaisen apinan suunnittelema: pohjakangas oli vedenpitävää ja se oli nostettu kymmenen senttiä pohjasta ylös. Päällyskangas ei pitänyt vettä yhtään, eli kaikki vesi joka satoi teltan päälle, tuli sisään ja jäi sinne pohjalle niinkuin ammeeseen.

Ja sitten kun heräsin aamusella teltassa niin se pohja oli täynnä vettä ja lompuuki tyynynä.

- - - Updated - - -

Teltta oli venäläis-ruotsalaisen apinan suunnittelema: pohjakangas oli vedenpitävää ja se oli nostettu kymmenen senttiä pohjasta ylös. Päällyskangas ei pitänyt vettä yhtään, eli kaikki vesi joka satoi teltan päälle, tuli sisään ja jäi sinne pohjalle niinkuin ammeeseen.

Ehkä se oli ylösalasin.

Ei jumalavitsa kuntit ja cuntit.

Toinen päivä putkeen, mitä tulee pettymyksiin lounaksella. Mä en pystyis tekeen noin mautonta ja samaan aikaan onnettoman makuista kilikonkarnee, vaikka mä kaikella taidollani ja tahdollani yrittäisin. Eikä kukaan ollu tarjoomassa lohduttavaa körssiä. Se on toisaalta ihan lus-merkkinen homma se.

Johnyllä on siellä hyvä suunnitelma ja käytännön toteutuksen aloituskin hivelee täyrellisyyttä. Nimittäin. Olen empiiristen tutkimusteni aikana tullut vahvistaneeksi seuraavan hypoteesin: NAISet käyvät kuumana komeisiin nuoriin musikantteihin. Ja nimenomaan nuoret ja kimmoisat, ei semmoiset vanhat, elastisuutensa menettäneet ja rupsahtaneet huumorintajuttomat lortot. Nää jälkimmäiset heittelee aluskalsarien virkaa toimittavia kusenpolttamia telttojaan sinne lavalle aina, ku Siltsu kysyy näkyyks keLLLLLLo? Jäävät myös illasta toiseen ilman vastakaikua, ja tästä katkeroituvat edelleen ja vajoavat entistä syvemmälle huumorintajuttomuuden maailmaan. Jossain vaiheessa he painavat kukkakuosisen hattunsa niin syvälle päähän, että lieri on samassa tasossa kuin nämä em. kalsonkin korvikkeet. Eli n. autenttisen kainalopierun suoritusalueelle.

Aamupahoinvointini alkoi uusimaan. Nyt äkkiä visuaalihavainto jostain nuoresta ja Kimmoisasta!

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
FB:stä päätellen on käynnissä jotkut potkupallokilipailut.

Saitko sää Johny ihan ite sen teltan pystyyn, vai tarjottiinko auttavaa kättä?

Back
Ylös Bottom