Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Futteriko oli se joka tämän (arvatkaas minkä) osasi? Tuli niin hyvät muistot mieleen että opettelin itsekin!

-|---------|---------------------------|--------------------------|-----------
-|-------0-|-2-------------------2-2-2-|-2----------------------0-|-----------
-|-----0---|-2----0h7h9---7vvvv--2-2-2-|-2----0h7h9--7-9b10r9-7-0-|-----------
-|-10\-----|-0-/7----------------0-0-0-|-0-/7---------------------|-----------

Tänään on kuntit se päivä vuodesta.

Soittakaa:

paranoid_tab.gif

Melkoista hommailua, ja vielä tähän aikaan vuorokaudesta!

Hmm. Mulla olis tänään lyhyehkö paltsu klo 13. Sen tietää siitä, että sen alkamisajankohta on hyvissäajoin ennen työpäivän päättymistä, koska mä oon ite kutsunu sen koolle. Eli. Kysymys kuuluukin, pitäskö tehdä oikeastaan mitään muuta kuin tätä tapahtumaa valmistelevia hommia? Ainakaan ennen aamun Autobar -kokousta en tee mitään.

Kehitin eilen pitkään orastaneen moponputkistohimon uusiin sfääreihin. Joutubesta tuli kahlattua melkonen määrä Yoshimura, Akrapovic, Devil ja Two Brothers -aiheista aineistoa. Eihän tästä pinttymästä taas pääse eroon ku rahalla! Helppo homma.

Perjantai 13. päivä!

Minulla alkaa palaveeraus lipsua hieman. Kesäkuussa olen jo viettänyt kaksi palaveritonta työpäivää. Toinen on tänään. Työnkuvaani kuuluu työteosta juttelu.

Paitsi että on sellainen gat fiiling, että seuraavan kahden tunnin sisään pitää istua neukkarissa.

Onkohan muuten joku seinäJoen kissa vieny Jonnyn kielen, kun on ollut niin hiljainen poika. Tänään.

Back
Ylös Bottom