Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Englannin kelit on tullu tänne Vantaalle, vettä sataa kivasti ja pyörässä ei oo vielä lokareita. Onneks oon niin hardcore eli kovaydinpyöräilijä että olin ihan nevamaind koko sateesta ja nautiskelin jokaisen ylämäen täysin reisin. Ylitöiden teko kiellettiin, kuulemma muiden vuoro välillä.

Juu saatte pitaa sateet siella, ei tarvitse lahettaa takaisin! Sateessa on ihan jees pyorailla. Muistan elavasti yhden tyomatkan Damissa kun vetta tuli kaatamalla ja kastuin about minuutissa lapimaraksi, mutta pyorailin silti toihin ja toissa vaihdoin vaatteisiin jotka olivat joskus jaaneet hostellivierailta... Oli vahan viemarirottamainen olo.

Muistan elävästi yhden viime kesän baarireissun kun päätettiin lähtee pyörillä kaupunkiin! 12km suuntaansa ja menomatkalla ukkosti ja satoi enemmän kun ikinä ennen on missään satanut. Muistan vain että humalassa pyörällä kaatosateessa kavereiden kanssa ajaminen oli parasta! Tulomatkalla oli romillet jo kohillaan ja enää vain satoi kaatamalla. Menoa ei helpottanut se, että pyörän tanko ei pysynyt millään suorassa.

Sen oli joku sinne laittanu. En minä.

9fwqjsle.webp

mite hitossa alotetaan uus keskustelu? ei vaan osaa...

Protip:

Paina sitä nappia missä lukee: "+Aloita uusi keskustelu". Tämä pätee tähän foorumihommaan.

Jos kyseessä on oikeassa elämässä tapahtuva jutustelu, voit aloittaa suosituilla tarkoitukseen sopivilla sanoilla, kuten "moi", tai "hei", tai "terve, haluutko nähdä mun kikkelin..."

O-ou.

Taitaa Tampereen suunnalla nypyttää melkosesti! Yritä nyt jaksaa, lauantaina pääset Rosendahlille vesisateeseen juomaan lämmintä pussikaliaa!

Lohduttavaa. :D Miettiny jo, että ei lauantaina ees ottais... Tosin mitä kattelee tätä päivää ja huomista, ni taitaa mennä vahingossakin käsi pullolle!

Protip:

Paina sitä nappia missä lukee: "+Aloita uusi keskustelu". Tämä pätee tähän foorumihommaan.

Jos kyseessä on oikeassa elämässä tapahtuva jutustelu, voit aloittaa suosituilla tarkoitukseen sopivilla sanoilla, kuten "moi", tai "hei", tai "terve, haluutko nähdä mun kikkelin..."

haha :D missä toi sijaitsee toi aloita uusi keskustelu. ei vaan löydä

haha :D missä toi sijaitsee toi aloita uusi keskustelu. ei vaan löydä

Ilmankos et löytäny, mähän neuvoin ihan päin persettä! Siinä lukeekin "+Aloita uusi ketju".
Valitset sen aihealueen, mihin haluat ketjun perustaa, niin se on tuossa vasemmassa yläkulmassa, missä tällä sivulla lukee "+Vastaus".

Montako silmämunaa olet eläissäsi kohdannut?

Tuon yhden ainoan mikä tuossa kuvassa on.

E. Tuossa olis kyllä ihan hyvä markkinarako yksinäisille naisille. Naama jossa on silmämuna ja kieli pitkällä, mitä sitä muuta sitten tarvii.

Jäätelöä?

- - - Updated - - -

En löytänyt George Turhapuron kuvaa internetistä, mutta olen melkovarma että hänellä on silmämuna.

Back
Ylös Bottom