Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisköhän opetella juomaan olutta.

Ei. Nekin rahat voi käyttää viksummin, esim polttonesteisiin ja 190mm leveisiin takakumeihin.

Oh jesus, pitäis kai imuroida.

displayimage.php

Täytyy ehkä vielä kokeilla. Jos ei muuten niin siksi, ettei taas vähään aikaan tekisi mieli. Nyt tosin olen jo kuolannut rintamukseni pelkästä ajatuksesta. Mmmm, pino munkkeja...mmmm..

Täytyy ehkä vielä kokeilla. Jos ei muuten niin siksi, ettei taas vähään aikaan tekisi mieli. Nyt tosin olen jo kuolannut rintamukseni pelkästä ajatuksesta. Mmmm, pino munkkeja...mmmm..

Olis pitänyt ostaa munkkeja, ku kävin äsken kaupassa. Nyt mäki kuolaan täällä munkki-ajatukselle. Ostin kyllä b&j:n pakastimeen, mutta ei se kyllä munkeille vedä vertoja.

Munkki.

^Kyllä hillotonkin munkki on parempi kuin huono teollinen donitsi, joka on lähinnä päältä sokeroitua lihapiirakkataikinaa. Kahviodonitsi taas on käytännössä sama kuin munkki, kuorrutteella tai ilman.

Vois vetästä berliininmunkin kyllä tässä kohtaa :d

Munkki vai donitsi? Vastaus on perusteltava

Tämä on vähän vaikea, koska se riippuu donitsista. Jos on kyse Arnoldsin donitseista tai sellaisista amerikkalaisista sugar glazed donutseista niin huuuuuu... Mutta Arnoldseja ei vois syödä kymmentä, viisi ois jo aivan kauheaa. Sokerikuorrutteisia en koskaan kokeillu suurissa määrin. Perusmunkit on kyllä aivan loistavia ja aina erinomaisia. Syömishaasteeseen ja suurkulutukseen munkit, herkutteluun sitten Arnoldsit ym herkkudonitsit.

Hillomunkki, hilloton munkki, tehdasdonitsi, arnoldsin donitsi, korvapuusti, you name it... Kyllä minä syön, jos se etäisesti muistuttaa jotain pullaa eikä se ole homeessa.

Mä kyllä höpötin, mä en pysty syömään munkkeja enkä dounutseja oikeestaan ollenkaan vaikka ne ei olis edes homeessa. Meillä miehillä se menee herkästi semmoseen kalorien laskemiseen ja perseenleviämispelkoon se munkin syömisen nautinto. Parempi ku ei syö ollenkaan.

Mulle semmonen kuiva ja naseva fransiskaani-munkki. Viis kerralla, niin voipi sanoa olleensa alivoimalla, mutta silti saaneensa tarpeeksi suklaadonitsia. Eiku.

Juu, Berliininmunkki, the one and onely, ja paremman puutteessa sit joku oikein semmonen pitkulaisen muotonen, missä on päävärinä pinkki, ja sit se sisusta on kuorrutettu reilulla kermalla.

Ei muute enää vituta niin rankasti, ilmeisesti yön aikana joku välilevy on pullahtanu takasin paikoilleen ja jäljellä ujo lihasperäinen särky enää ristiselässä. Seitan! Lisäksi vielä söin suruuni Tussulan Burger Kingissä urani paskimman Steakhouse -burgerin. Se oikeastaan vähän hermostuttaa. Mutta onneksi tänään alkaa potkupallokisat!

Back
Ylös Bottom