Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään on sellainen maanantai että eka poikittainen sana ja se on hellurei ja tunti turpaan.

Huomaatteko miten työ aiheuttaa aggressiivisuutta? Pitäis kieltää sekin.

Hyvän huomenen toivotukset omaleimaisesta Länsi-Suomen läänistä. Tulee erittäin horny olo kun miettii esim Uusikaarlepyytä!

- - - Updated - - -

Kerrottakoon vielä että olen erittäin, erittäin vittuuntunut.

- - - Updated - - -

Mitä lie paskaa pakattu evääksikin.. varmaan joku terveellinen hetelmä ja pähkinöitä.

^^ Eikä yhtään kermaviili-majoneesi-takasämpylää. Kyllä maanantai-lounaksena kuuluu vähän saada jotain majoneesilla täytettyä tai kuorrutettua.
Itsehän taidan ottaa lounaaksi vähän paistettua siikaa majoneesilla. Ei mitään tuoreinta, mutta akuuttiin himoon käy.

- - - Updated - - -

Siikaa on kyllä paistettu tarpeeksi! Ei mitään raakaa, emmä mitään sutsia halua!

Vuosilomani alkuun 4työpäivää ja noin 5h49min.

Tiiättekös mitä kuntit? Luulen, että joudun katsoa ainakin osittain nousevan kauden vain elmää-sarjan. Koska Jenni.

- - - Updated - - -

Onhan Jenni ollut elämäni rakkaus jo vuodesta 2002.

- - - Updated - - -

Tiiätkös siikkeri mitä? Pääsi eilen lipsahtamaan lähes tonni täyteen.

Alle kolme viikkoa lomaan. Täällä lasken päiviä. Eilen pakenin sadetta Turkuun. Siellä paistoi aurinko. Nätti kaupunki kyllä!

Onko Jenni sun sytämen valittu, ns. one and onely?

Ei. Jenni on nykyään varattu. En lämpene heille.

- - - Updated - - -

Olen shokissa. Pitäisi tällä viikolla käydä hankkimassa keltainen huomioliivi, juhannukselta alkaa touring.

Jannusta kyllä on kuoriutunu tänäsuvena kunnon touring-setä. Ootko tullu vanhaksi?

Back
Ylös Bottom