Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihii nyt ollaankin jo kotosalla sortsit jalassa. Ai ettäko o lämmintä. Mites eventa, onko kaasut kohdallaan bunkkerissa? Eikös sun homma ollut joku semmonen?

Anteeksi, en kuullut. Olin junpalla.

Kylläpä tyttöilin. Söin mango-meloni pallon vohvelissa ja tykkäsin siitä, enkä silti rantapullisteluilmanpaitaa leuanvedoissa jaksanut niinkään hyvin kuin salilla lisäpainoilla.

- - - Updated - - -

Katselin myös tuntemattoman miehen harleyta, kunnes hän ajoi pois, sanaakaan sanomatta ja nuoria bikininaisia. Sitten takaisin pihalle.

Viimeinen tentti ohi ja kesäloma alkoi. Mitä sitä oikeen kuuluisi tehdä, kun viimiset pari kuukautta mennyt ihan opiskelusumussa? Naisetkin näytti kadulla lyhyissä kesämekoissaan heti kauniimmalta kun pääsi tenttisalista ulos, ihan kuin uusi maailma olisi auennut.

Kukkurukuu.

[video=youtube_share;IKnRqa6WP8A]http://youtu.be/IKnRqa6WP8A[/video]

Ainiin, these are not shoes, these are sandals. Ja mulla on muuten sukat jalassa! Khihih...

katso liitettä 116346

Off-topicin off-topicia: ennen lahoamistaan kestää ja kestäääää... Sanukit on about parasta mitä voi kesällä jalkaansa vetää.
Tossu.webp

- - - Updated - - -

Siis epäkengistä

Uh, viikon päästä kuukauden kesälomalle! :dance:

Mullakin on kiire kun mikää ei toimi. Siitä on leikki kaukana kun taloon isolla rahalla ostettu uuden ajan taulukkolaskentaohjelma ei saa tiedostoja auki.

Tänään ajattelin ottaa tuopin tai kaksi raikasta olutta töiden jälkeen.

Lääkkeeksi.

Itse nautin eilen, lääkkeeksi, kolme puolen metrin yksikköä.

- - - Updated - - -

Kovin tehokkaasti en imeskellyt, koska aikaa tuhraantui yli 2 tuntia. Nautiskelin

Back
Ylös Bottom