Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No minä olenkin ollut kuulevani jonkinsorttista maiskutusta ja litinää Method Perkiömäen aikana. Olen ollut paikantavinani äänilähteen fitnesshousujen sisäpuolelle, mutta siveänä ihmisenä olen torjunut moisen ajatuksen absurdina ja hivenen seksistisenä.

Ja mulla on sentäs napit aina korvilla.

- - - Updated - - -

Enkä ole seksisti.

- - - Updated - - -

Olen myös tasa-arvon kannattaja.

- - - Updated - - -

Myös valkoisille heteromiehille ihmisoikeudet!

- - - Updated - - -

Ja Dremelin omistajille!

Hevostalli.net on mun seuraavan punkpändin nimi.

Tunti vielä. Sitten makaryllilooraa runsaalla tomaattikastikkeella, pieni tauko ja elbow-rape alkakoon.

- - - Updated - - -

Pyöräily on kyllä vallan mainiota liikuntaa.

Aloituksesta noin viikko pari menee, ennenkuin se muuttuu mainioksi.

- - - Updated - - -

Tai etes kivuttomaksi.

- - - Updated - - -

Ja omassa polkumapyörässäni on satulakin, ei pelkkää putkea niinkuin joillain täällä!

Mun seuraavaan punkpändin nimi on fitnesshousupiirakka.

- - - Updated - - -

Mulla ei ole moneen vuoteen ollut polkupyörää. Tarkemmin sanottuna vuonna 2011 itsenäisyyspäivänä lähdin sillä reservin luutnantin ominaisuudessa ravitsemusliikkeeseen. Minä selvisin takaisin kotiin, polkupyörä ei.

- - - Updated - - -

Nyt on pojat kova kakkahätä.

Wilhelm Rommel sanoi:
Polkeminen on kyllä vallan mainiota liikuntaa.

Kyllä!

Sellainen ilma taas että jopa pikkusen toivoin että ois saanut ajokissa olla ilmastointi. Ei sillä että valittaisin, onhan mulla avautuvat ikkunat. Eivät tartte edes sähköä.

Tunti vielä. Sitten makaryllilooraa runsaalla tomaattikastikkeella, pieni tauko ja elbow-rape alkakoon.

- - - Updated - - -

Aloituksesta noin viikko pari menee, ennenkuin se muuttuu mainioksi.

- - - Updated - - -

Tai etes kivuttomaksi.

- - - Updated - - -

Ja omassa polkumapyörässäni on satulakin, ei pelkkää putkea niinkuin joillain täällä!
Mulla on omastani pelkästään tilausvahvistus, fillari on ät tö moument Tanskassa. Tilasin firmasta, joka mainosti että osta tänään niin lähetämme huomenna. Noh. Lähettivät kolmantena päivänä tilauksesta ja missään ei kerrottu, että lähetyspaikka on DDR.

Back
Ylös Bottom