Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kävin tuossa matkatoimistossa. Luulin jo että nytpäs on markkinamies keksinyt vimosen päälle systeemit, mä katoin että siellä oli ilmotus "Isyysloma Pattayalla". Perhana kerkesin jo kelaamaan sen juurespään mukulat ja kaikki kun huomasin että siinä puhuttiinkin syyslomasta. pah

Damn you sick mutherfucker.. JOKU raja!

- - - Updated - - -

Mä irrottelin kerran ihan vietävästi ja laitoin ruikkarin päälle ENSIN juuston ja sitten makkaran. Ihan kuin olis käynyt vieraissa.

Mä irrottelin kerran ihan vietävästi ja laitoin ruikkarin päälle ENSIN juuston ja sitten makkaran. Ihan kuin olis käynyt vieraissa.

Noin päinhän se kuuluukin laittaa! You bad motherfocker!

- - - Updated - - -

# hästäk

- - - Updated - - -

Lihapiirakka parilla nakkipaketilla vielä kylkiin!

Noo jos jotain terveellisempää välipalaa hakee niin miksi ei.

Mutta. Senkin haurea lortto, käytkö siis joka päivä vieraissa!?

- - - Updated - - -

Ai kun sais joskus vaimoksi oikein hävyttömän lorton, se se olis kyllä jotakin.

Mä en edes tiedä mihin tää liittyy, mutta mun mielestä on ihan itseaiheutettu ongelma jos on pakko saada eri ruokaa joka päivä = laittaa joka päivä alusta. Vähän niinku että voi niitä eineksiäkin varmaan ostaa useamman paketin kerralla, jos tuntuu että ei ehdi joka päivä kauppaan.

Jos ei ehi kauppaan voi käydä ravintelissa. Kätevää.

Ja terveellistä! En oli vieläkään kuollu. Mä elän vieläkin, kuten Pate tampereeltakin laulaa.

Jo ei ehdi kauppaan niin voi mennä vaikka ravintolaan piipahtamaan klo 18.00 - 04.00. Sitten kotiin aivan hirvittävän juovuksissa ja ranet uuniin ja nukkumaan.

No joku häpy täytyy olla! Sitähän joskus suutuspäissään ihmiset tivaa toisiltaankin että eikö sulla oo mitään häpyä!? Eli kai sitä ihmiset odottaa että täytys olla.

Back
Ylös Bottom