Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö myydä!? Se on ostettava sitten pimeiltä markkinoilta. Kyllä minä nyt haluan sen salkun, genuiininahk. älk. vaiv.

Mutta mulla oli äsken hetki italiattaren kanssa, tulin tuolta provinssista TYÖmatkalta. Oli pitkää suoraa ja välissä kireetä kurvia. Meillä oli hetki että maailmassa ei ollut mitään muuta kuin minä, italiatar ja maantie.
Voin vaikka vannoa, että liikkuessamme 50 metrin sekuntinopeudella italiatar muodosti imuäänillään minulle viestin: ..... ...... Campione, aumentare dolce .... ......
Mikä minun italiantaidoillani kääntyy suomeksi muotoon Mestari, lisää kakkua...

että aikaa menee 2x30min arkena ruoanlaittoon ja sanoin että tää "ehdi" on tekosyy.

Tarkennatko, että mitkä 5vrk:n ruuat lapsiperheelle tekee tunnissa?

- - - Updated - - -

tv. Eineksien syöjä.

- - - Updated - - -

Ja edelleeen hengissä.

Mestarin lounas

papuja
tonnikalasalaattia
kanafilletti (ostettu kaupasta)
ananaskyrs

ps onko omahyväistä käyttää itsestään nimitystä mestari? minusta ei

- - - Updated - - -

vielä kun mä hommaan sen tikrunnahkasalkun niin vot

- - - Updated - - -

toimiston tytöt on varmaan aika härillään ja levottomia kun näkee semmosen tikrunnahkaisen asiakirjasalkkumiehen

- - - Updated - - -

tähän tyyliin: Whooo kuka tuo tikrunnahkasalkkumies on!!?? Kaikesta päätellen menestyvä henkilö!

- - - Updated - - -

ja eiko mureke uuniin

Uijui kuulostaapa siltä että siellä olikin melkoinen frikadellivalikoima. Namskis! Minä lähten nyt ostamaan kaupasta sinä kananfillettiä, salaatti onkin tuolla jääkaapissa. Toivottavasti kauppaan tulee samaan aikaan ostoksille vaikkapa NAISten lentopallojoukkue. Ajattelin poiketa samalla matkatoimistossa, jos lähtis viikonloppuna jonkinlaiselle keihäsmatkalle. Vai vieläkö niitä järjestetään? Pääseekö semmoselle alle 40v ja neitsyt?

Melko hyvä homma. Kiinteä, sopiva määrä, eikä tartte vynssittää etu- eikä jälkikäteen. Vynssittömällä paperilla toki jälkiä käteen, luonto ei anna periksi pelkällä sormella sipaista, vaikkei vynssiäkään ole välissä.

Tarkennatko, että mitkä 5vrk:n ruuat lapsiperheelle tekee tunnissa?

- - - Updated - - -

tv. Eineksien syöjä.

- - - Updated - - -

Ja edelleeen hengissä.

Mä en edes tiedä mihin tää liittyy, mutta mun mielestä on ihan itseaiheutettu ongelma jos on pakko saada eri ruokaa joka päivä = laittaa joka päivä alusta. Vähän niinku että voi niitä eineksiäkin varmaan ostaa useamman paketin kerralla, jos tuntuu että ei ehdi joka päivä kauppaan.

Mites Ultimeetsia, onko semmosta mielen päälle että pitäis mennä kakalle, työajalla? Minä aion kohta käydä.

- - - Updated - - -

Kuuma näissä nahkahousuissa. Vaahtoo jo kauluksesta.

Mä en edelleenkään pääse yli tosta Ultimessiaan avattaresta. Ihan halut herää kun sitä muutaman hetken tuijottaa. Taitaa olla omakuva, sen verran käy yksiin mielikuvat ja pikselikuva.

Jos on kuukausipalkalla niin varmaan joutaa käydäkin, mutta kuinkas tuntityöläiset? Itsellä ei välitöntä tarvetta. Huono päivä nahkahousuille, jos sellaisia nyt on. Huh hellettä.

- - - Updated - - -

Mä en edelleenkään pääse yli tosta Ultimessiaan avattaresta. Ihan halut herää kun sitä muutaman hetken tuijottaa. Taitaa olla omakuva, sen verran käy yksiin mielikuvat ja pikselikuva.

Tossa sulle vähän vatkausmatskua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom