Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiä noista, mutta paistikas on ainakin ollu jonkun kanssa sillai, tai sitten on ollut kyseessä neitseellinen siitos.

edit. Myös ex-kermaviilisiepparin haikarateoria on hyvä.

Jaa onkos juurikkaalla siis mukuloita? Tai versoja? Minun tekee mieli jonkun muun tekemää voikkuleipää. Semmosta missä on ihan mahottomasti voita mutta kun sitä ei ole itse laitettu niin eihän sitä etes lasketa..

Ohan sillä. Mutta se siitä ja niin etespäin. Ärsyttävä hahmo koko LANTTU-pää. Sen sijaan voikkuleipä on parempi juttu. Mä voisin ottaa semmosen valkosipulisen ciabatta-leivän reilulla voilla ja ehkä vähän jotain salamaa siihen kylkeen ja sitten vielä jotain vihreetä ja rapeeta antamaan tekstuuria. Esim. satasen seteleitä! Ja nimenomaan niitä Sibeliuksen kuvilla varustettuja!

- - - Updated - - -

Jälkkäriksi lettua edellämainituilla täytteillä, vähän suklaadonitsia ja sitten vielä vaniljasikaria sillä vanhalla tutulla kaavalla ja ihan tavallista körssiä.

voi haiseva kusi mä oon vieläkin työmaalla

- - - Updated - - -

mä haluaisin olla jo kotona voikkuleipä suussa ja pankkikortti hukassa

- - - Updated - - -

kakattaa

Kertokaahan pakkiksen stadilaiset, mihin on hyvä jättää auto lauantaisin muutamaksi tunniksi? Jossakin suht keskustassa.

Kertokaahan pakkiksen stadilaiset, mihin on hyvä jättää auto lauantaisin muutamaksi tunniksi? Jossakin suht keskustassa.

Stadissa käydessäni vien autoa Punavuoreen pikkukaduille, muistaakseni pääosa niistä on lauantaisin vapaata parkkia. Esim. Pursimiehenkadulta kävelee 10 min Kamppiin. Voi olla vähän hakusessa paikat, mutta on ainakin tähän asti löytynyt kun hetken pörrää ympäriinsä. Eikä maksa mittää, vs. parkkihallihelvetit jotka velottaa tuolta ajalta enemmän ko verottaja.

Minä kävin viime vuonna Ranskassa, tämä auttoi pärjäämään siellä.
E. Ja koen kyllä aika tärkeäksi mainostaa tuota Ranskan vierailua. Se on hyvin tärkeä tapahtuma, kun minä poistun kotoa jonnekin.

Tänks, pistän ens kerralla screenille pyörii:) Ranska paska maa. Ite käyny jokusen kerran työasioissa. Kerran kävin kaupungilla kävelees, maanantai kello yli 11pm, niin joka fakin rafla täynnä väkee. Kadut täynnä väkee. Riemukaaren ympärys täyn väkee kamerakännykät ylhäällä. Mitä vattua??? Menisivät kotiinsa stna! Meillä täällä kerran vuodes tulee väkee niin paljon, että joutuu risteyksess odottamaa. Onneks Jazzit kestää vaa viikon.

- - - Updated - - -

PK-seudulla on kirjoittamaton sääntö, että hätävilkut päällä saa pysäköidä mihin vain niin kauaksi aikaa kuin haluaa.

Jos kuitenkin haluat maksaa, niin Pysäköinti Helsingissä ja oikealla on vyöhykekartat.

Tää hätävilkkuhomma muuten toimii epsanjas saumattomasti. Ja jengi käyttää sitä. Eikä ketään haittaa.

- - - Updated - - -

voi haiseva kusi mä oon vieläkin työmaalla

No hei. Mä pääsin nyt vast kotii. Huomen menee taas iltakasiin, onneks huomiset paltsut on lounaan äärellä jossain ravintelissa. Olisko mitään muita hommia? Mikä tahans kävis. Jos toivoo sais niin rattopojaksi victorias secret näytöksien takahuoneesee.

Tää hätävilkkuhomma muuten toimii epsanjas saumattomasti. Ja jengi käyttää sitä. Eikä ketään haittaa.

Pätee koko Välimeren alueeseen, Turkista aina Espanjaan asti. Ranskassa, Belgiassa ja Hollannissa en nähnyt tuota, mutta voi olla tuuristakin kiinni.

Toinen kova on "Täältä kulman takaa mää nyt tulen" -tööttäys, josta Suomessa saisi murhaavia katseita.

Dunlop ottanut Bemarilla jo kaks kannua.

Martinin selitykset pitäis tekstittää, kukaan ota selvää:D
(1:30-4:00)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heheheheeee minun yliopistourani loppuu huomenna viimeisen tentin myota. Sen jalkeen juon oluen tai pari ja... niin, mita sitten kuuluu tehda? Ulkonakin tulee olemaan kuulemma 13 astetta kylmaa ja sadetta. Mita tekevat ne ihmiset jotka vihdoin vapautuvat 4 vuoden tyoputken jalkeen?

Outo päivä, ei ehtinyt töissä palkallisella ajalla nypyttää joten piti kotona.

Alyssa menee tietty töihin seuraavana päivänä.

Alyssa menee tietty töihin seuraavana päivänä.

Mut enta samana paivana? On mullakin ylihuomenna duunia, tosin vasta iltapaivalla :)

Heheheheeee minun yliopistourani loppuu huomenna viimeisen tentin myota. Sen jalkeen juon oluen tai pari ja... niin, mita sitten kuuluu tehda? Ulkonakin tulee olemaan kuulemma 13 astetta kylmaa ja sadetta. Mita tekevat ne ihmiset jotka vihdoin vapautuvat 4 vuoden tyoputken jalkeen?

EN suosittele ottamaan vaikutteita, mutta:
Jos minä joskus valmistun, aion olla niin juovuksissa ettei naapuri minut mahdollisesti nähdessään tiedä soittaako NASA:lle, ambulanssin vai liittyykö juhlimaan. Huono vertaus, mutta idea käy selväksi.

- - - Updated - - -

EI jos vaan kun

Back
Ylös Bottom