Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä mitä luinko tosiaan noin huolimattomasti..

- - - Updated - - -

Huomenta. Olin äsken hakemassa aamukahvia ja toivottaessani viereisen toimiston tädille hyvät huomenet hän tokaisin takaisin "Oi, tuoksuippas sää hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli, voinko työntää nenäni sinne?" ...Ööö, okei, kiitti :D

Eii'i! Kyllä mä muistin ihan oikein, tuossa vielä suora lainaus aiemmasta postistasi!

Eilen löysin kadonneen polkupyörän lamppuni. Yöllä näin kuitenkin unta jossa en voinut lähteä ajelemaan kun ei ole lamppua. Mitä minulle on tapahtumassa?

Ai, mä innostuin niin patasydämestä:( en tiedä miks, ei ees kauheesti liigan pelit kiinnosta.

.. feikkiedit ..

Noni, nyt aloin seuraamaa onko meidän toimistolla "patasydämiä". .. Niin voin kertoo että L&T on onnistunu kesätyöntekijävalinnoissa tänäkin vuonna! If you know what I mean

Kuntit ja cuntit hei!

Mikä tässä nyt on, kun mallin anus ei taaskaan kiinnosta. Kulutinko päivän kiintiön patasydämen mallin anustamiseen? Mitä mä nyt loppupäivän teen. Sit toisekseen, mulla on törkee nälkä. Lounakseen on vielä kohtuuton matka, ottaen vielä senkin seikan huomioon, että jälleen kerran ulostettahan siellä on tarjolla. Saispa irtokarkkia etes.

Olin muuten vähällä nukkua ponmiin tänä aamuna! Olin hupsuna laittanu herätyksen vasta 07:40, vaikka sen piti olla 07:00. Ei muutaku töihin silmät tavallista enemmän turvoksissa. Eipä näistä puolikkaista sitruunoista kyllä huomaa, onko nukkunu nelkytä minuuttia liian pitkään vai ei ole. Saispa irtokarkkia etes.

Minäkin! Se jäi päälle edeltävästä yhdynnästä.

Mutta shhh minä laadin kuntit ASIAKIRJOJA. Onko muuten kohtuullista laittaa kustannusarvioksi 100 000 - 200 000 jos ei JAKSA laskea tarkemmin? Onko?

- - - Updated - - -

Wöörlpuuli, niinkun me täälä seinäjoella sanomme.

Jaa sitä ei mitä tahansa rotteloita ostellakaan. Mulla on samanlainen kahva krammissa.

- - - Updated - - -

Ja vielä asiaa tunteville tiedoksi: minä olen juuri suorittanut ns aallonsepityksen, punakynästä loppui muste. Ei muutako jamekset kainaloon!

- - - Updated - - -

Mun tekee mieli jotain lihaa. Ehkä krillattua. Tai lohta. Ei jumalauta osaa taas päättää, pitää syötä useampi lounas.

Oho. Toi on se Panomies! Äeä käy yhdyntöjen välissä mm. vähän töissä laatimassa ASIAKIRJOJA ja soittamassa geeäsÄMMÄ -puheluita. On se kova.

- - - Updated - - -

En ole koskaan vielä elämässäni saavuttanut ns. aallonsepitystä. Täytyykin loppupäivä kuluttaa tämän saavutuksen saavuttamiseen.

Mutta ajattele, jos pierua sanottaisiin faxiksi. Sehän se vasta olisikin huumoripitoista.

- - - Updated - - -

Osaako kukaan tehdä ns. autenttista kainalopierua. Semmosta missä olis hajut ja kaikki. Ja sitten tulis tee-paitaan rantu kainalon kohdalle. Taidan sittenkin opetella sitä loppupäivän!

- - - Updated - - -

Ny mä meen syömään. Ns. etulounas.

Mäkin meen nyt syömään lounasta. Ihan hirvittää jo että mihin vaihtoehtoon päädyn! Tuleeko tilaamispaniikki, jos on vaikka päättänyt syödä lohisalaatin niin tilaamispaniikin kourissa tilaa helposti vaikka olutsikaa.

- - - Updated - - -

Ei jummijammi, kyllä voi sanoa että se on pankin räjäytys jos joku sanoo pierua faxiksi. Melkosta veistelyä!

- - - Updated - - -

Kyllä siinä tilanteessa voisi sanoa että ihmisellä on sana hallussa!

En tiiä tuosta kainalopierusta mutta mulle kävi kerran näin: Olin nuori ja tarvitsin rahaa. No ei se siihen liity mutta olin nuorna miehenä laivareissulla ja tulin juoneeksi aivan hirvittävän määrän alkoholipitoisia juomia siinä pitkän viikonlopun varrella. Sitten pääsin kuivalle maalle ja kotosuomeen, vielä yhden kaverin luokse jonkinlaisille laivajatkoille. Se oli kesäaikaa ja istuttiin ulkona puutarhatuoleissa. Ne oli semmosta kindermunan kuorimateriaalista tehtyä bulkkishaissea. No vähän siinä herpaantui keskittyminen ja se tuolikin sotkeentui jalkoihinsa ja meni ihan tippaleivän näköseksi. Jotenkin se rymellys ja tuolilla kaatuminen alkoi heikottaa ja suusta pääsi semmoinen oksennuksen tapainen, ei tosin tullut yhtään mitään nestettä vaan semmonen weetabixin tapainen pötkylä. Elimistöni oli siis päässyt kuivumaan. Kyllä meitä poikia nauratti!

Jäykkä oksennus on oksennusten kuninkas. Semmonen nimenomaan, että melkein ei jaksa pungertaa sitä patukkaa ulos, vaan melkein vetäsee henkeen sitä pötkylää. Sitten se ajatus siitä alkaa oksettamaan lisää.

Siinä pitäs vaan muistaa hengittää rauhallisesti ja syvään. Semmonen yninä saattaa myös auttaa. Ja sillon kun se tunne on vahvimmillaan että sieltä se tulee niin sitkeästi vaan ponnistaa sitä pötkylää pihalle. Ei kuitenkaan liian kiukkusesti eikä aikasin vaan tavallaan omalla painollaan mutta määrätietoisesti. Ei niitä pötkylöitä ole sinne sisälle kertaakaan jäänyt!

Taas muuten saa huomata, kuinka NAISia suositaan tässä jäykän oksennuksen asiassakin. Hehän kuitenkin ovat parempia sietämään jäykkää tavaraa kurkussansa, eikä oksetusrefleksi ole täten yhtä herkällä kuin MIEHILLÄ! Missä tasa-arvo? Vihje, sieltä valo pakenoo.

Nukuin miehekkäästi bokserit jalassa ja heräsin seisovaelimeni kädessäni naapurista kantautuneeseen blackmetalliin sopivaan aikaan lähteäkseni aamutoimien jälkeen aamupalalle opiskelija lounaalle. Lounas oli hyvä kiitos kysymästä, samaa kuin eilen. Elimeni jäi surulliseksi ja kutistui.

Myös musiikki oli hyvää.

- - - Updated - - -

Elimeni olisi halunnut kyllä olla kolossa mieluummin kuin kädessä.

- - - Updated - - -

Tähän on toistaiseksi tyydyttävä.

Back
Ylös Bottom