Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Klassikko, klassikko.. Popkorni purkin pohjaan on myös kätevä tehdä kikkelille reikä.

Mulla onkin nyt paloöljyhenkeä yllä ja päällä. Nimittäin. Jamekset on diesel merkkiset ja alukalsarit katerpillarit. Nythän vois lohkasta reteesti että bensa on pensselien pesua varten, mutta eissaatana ei oikein luontevasti onnistu semmonen tämmöseltä ranskatar/italiatar henkilöltä.

- - - Updated - - -

Parhaat reiät on hiekan värisen poplarin molemmissa taskuissa.

- - - Updated - - -

Ullatus! Ei pappa pahaa tee!

- - - Updated - - -

Nakkerit ne vaan vinoilee.. pitää mennä sumpille.

Ei täältä mitää olutta saa.

Työpaikalta meinaa.

E: Pitäs saada että kestäis näitä apinoita. Vai pitääks niitä kysyään kutsua asiakkaiksi? Customer orientation. Kursiivilla.

Minä meinasin olla juovuksissa seuraavan kerran juhannuksen jälkeisenä viikonloppuna. Juhannuksena vain vähän juhannussimaa. Selvinpäin joutuu olemaan ja tekemään. Nyt alkoi harmittamaan tämä homma, kun luin tuon itse. Ei jumalauta. Selvinpäin. Ei-juovuksissa.

- - - Updated - - -

Karkkia tekis mieli niin saatanasti.

- - - Updated - - -

Ja viis munkkia. Tai ei paritonta määrää, se on luonnotonta. Sanotaan että kuus.

- - - Updated - - -

Eli kolme paria.

- - - Updated - - -

Keskellä semmonen tummempi kohta ja vähän koholla oleva.

Kai ne myy siellä Helsinkissäkin olutta!!??

Ainakin kun viimeksi piipahdin helsingin kunnan alueela, sieltä löytyi olutta myyviä a-alueita. Mutta muista varautua pohjoisempaa suomea korkeampaan hintaan, eli enemmän käteistä taskuun.

Hyvä, nää on just arvokkaita nämä kuluttajan kokemukset. Pitääkin ottaa molempiin etutaskuihin tukku käteistä eli paalua.

- - - Updated - - -

Kolikkorahaa en ajettellut kantaa mukana ollenkaan.

Samat sanat. Kyllä usein menee paraskin arvio niin rytisten metsään että ihan itseäkin naurattaa. Esim "Arvioisin että saan sen tämän päivän kuluessa valmiiksi". Buaahahhahhahhahhaaa!!

- - - Updated - - -

Saa nähdä mitä eräs "sepi" arvioi, laitoin hänelle eilen mielestäni erittäin laadukasta luettavaa.

- - - Updated - - -

Arvioisin teoksen napakympiksi.

- - - Updated - - -

Tässä vielä eräs klassikkoarvio:

Ei minulla siellä kauaa menee.

Back
Ylös Bottom