Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Buuu. Mitä mä nyt teen töissä kun ei toimi intternet. Pitääkö tässä olla koko päivä luurissa. Tä.

Eilinen Perkiömäki taisi olla aika tehokas, kun aamupaino oli +1.4 kg eilisestä. Kookallet oli miinuksella n. kuussattaa ja risat. Håhåhåhh. Lean motherfucking brutal monster mass! Kesä ULTRAMASSIIVISENA, jälleen kerran. On raskasta. Ommeinaa.

Ja nettikään ei toimi.

Oispa kaljaa.

Tissit.

Tänään ei kaljoitella, huomenna pitää olla edustuskunnossa.

Onko edustuskunto = "juhlakunto" ?

Kyllä tuohonki voi pari napata alle. Silti pääsee vielä juhlakuntoon.

Ootteko muuten kuntit koskaan ajanu tommosta?

110040d1388652785-off-topic-klo-06-00-24-00-1199-ducati-panigale-sexy-lingerie-babe-.1.webp

Mä en oo ajanu moneen päivään ISOlla V-twinillä. Sataa koko ajan ja nokka muutenkin tukossa.

Mä saatan ottaa siellä Helssinkissä potun raikasta kolmen tolpan olutta. Jos sitten vielä rokkikeikan jälkeen vähän järjestelyä ennen nukkumaanmenoa. Mulla on gsm-puhelin suljettuna, en jaksa nyt puhua siihen.

- - - Updated - - -

ON!?

Ainahan aluhousut jalas on. Paitsi saunassa ja suihkussa.

Jumalauta jos pistäs homman ihan levälleen ja tempasis KAKS pulloo raikasta ja virkistävää kolmen tolpan olutta!

- - - Updated - - -

Kai ne myy siellä Helsinkissäkin olutta!!??

Löysin vaatekaapista muuten lyhyet sortsit, niissä on sisälle ommeltuna tuollaiset kalsarintapaiset. Hyvät kulli-Adidakset pilattu tuotekehittelyllä.

On tämmöset puuvillaset housut, missä on reisien kohdalla ulkosuuntiin sojottavat taskut, ja oikean puolimmaisessa normaalitaskussa on iso reikä. Sillä voi tehdä semmoisia jekkuja kuin joku joskus peruskouluaikoina teki, että laittaa kikkelin sinne reikään, ja pyytää jotain NAISta ottamaan sieltä taskusta jotain. Kaveri teki silleen.

Back
Ylös Bottom