Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teillähän nopee muutto tuli! Mutta onnea uuteen kotiin, tais olla mieluinen kotipesä? :)

Huikea :)

Huomenna aamulla kun pääsee rantaterassille aamupalalle pyjamassa, voi nauraa partaansa ja sanoa "oh yeah".... :D
Pakko muuttaa äkkiä, kun on kauheeta kiirettä. Pitäis revetä jokasuuntaan. Pitäis vielä pari viikkoa jaksaa sit pääsee pitämään 1,5-2.5kk lomaa.

Huikea :)

Huomenna aamulla kun pääsee rantaterassille aamupalalle pyjamassa, voi nauraa partaansa ja sanoa "oh yeah".... :D
Pakko muuttaa äkkiä, kun on kauheeta kiirettä. Pitäis revetä jokasuuntaan. Pitäis vielä pari viikkoa jaksaa sit pääsee pitämään 1,5-2.5kk lomaa.

Rantaterassi?! Oh man, kuulostaa mahtavalta!!! Jaksamista muuttohommaan, se on hanurista, itelläkin kohta edessä.

Hermot menis jos pitäis useammin kuin 3-4 vuoden välein muuttaa. Tollasella aikavälillä se on ihan ok kun tulee laitettua puolet romuista pois samalla.

Mulla on nyt edessä yhdeksän vuoden sisään seitsemäs muutto. Ihan paskaa. Nyt lähtee sellanen määrä kamaa kaatopaikalle ja myyntiin, ettei mitää järkee.

Älkää hyvät ihmiset nyt töitä tehkö pyhänä! Tää on hyvä välipäivä vaan nukkua ja syödä.

Mmm... 2 HK:n jättikatkaravun pyrstöjä ja broileri - vuohenjuusto risottoo maha täys. Sit päiväunet <3

Pyhänä työnteko on syntiä!

- - - Updated - - -

Mä oon tänään kyllä käyttänyt syntiätekeviä hyväksi ku kävin essonbaarissa nisukahveella. Ja iltaulosteellä on vielä käymättä.

Jotenkin tuntuu hirveän vaikeelta tää elämä ilman autoa. Tekis mieli käydä torstaibingossa, kun en oo sielä koskaa käyny.

Jotenkin tuntuu hirveän vaikeelta tää elämä ilman autoa. Tekis mieli käydä torstaibingossa, kun en oo sielä koskaa käyny.

Mä oon käyny. Yhtesti. Sillon ku se oli vielä korjaamolla.

Huomenna kiirus kaheksas kouluu ja sit pitäis enne puol yhtä keretä ihan eri paikkakunnalle 1,5 h ajaa sinne no kai mä kerkeen ainoo vaa että saa nähä mongertaako opettajat jotai mut nii eipä tuola mitää tärkeetä oo paperit kouraa ja neki aika tarpeettomat ku en ees valmistu viä.

HELEVETTI näin julukkiksen!!!

Oh my god, kenet näit?! Minä näin viimeksi koneessa Ulla Tapanisen, Tuija Piepposen ja sit sen äijän joka oli Maxim-ohjelmassa. Hurjaa.

Back
Ylös Bottom