Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein perinnemiehenä tämmösen method-AimoPere tyyppisen kuvan, kato santsi mä osaan!

boobs.webp

voi perkele kyllä se kotona vielä suju ihan hyvin

- - - Updated - - -

Tuli niin realistiset että virman palomuuri torppas ensin tämän materiaalin julkaisun.

Liitteet

• boobs.webp
    boobs.webp
    11,4 KB · Katsottu: 186
  • boobs.webp
    boobs.webp
    10,5 KB · Katsottu: 159
Ootteko nähny koskaan tommosta?

rip_287513.jpg.thumb_popupprod_info_474x446_a0d2dee20c14a5b85f16768d02a66577.webp

- - - Updated - - -

Tuli piirretyistä(kuvista) mieleen.

Tulin, näin ja voitin. Ilman vynssiä, joka pitää paperilla levittää, kun sormilla ei pysty.

Nypytys loppu ku seinään. Tuli nimittäin kuollutlinja alitettua muutamalla hassulla tunnilla! Hela torjantain pidän seksistisyystaukoa, mutta perjantaina korjaan potin myös tämän päivän osalta. Ehkä.
Saatana ku sais viis munkkia nyt kerralla. Tänään peri_aatteellisesti olis Olawi-treenin vuoro taas, mutta maanantaina aloittamani uuden ajan Perkiömäki-metodi tuntuu edelleen varsin voimallisesti mun paikoissa.

Dear Eki,

Onko normaalia, että ennen hela torjantaita vielä tuntuu mm. pullottavissa paikoissa maanantain aktiviteetit rempominen, louskuttaminen ja ATK? Mites tuo kikkelihomma. Sopiiko se hyvin yhteen? Vai kahteen?

Jumalauta kuntit mä nukahra. Mun pitäs vielä touhustaa pari tuntia mutta kamalaa tää on nyt tää homma. Ihan hirvittää ja täysin eri syistä kuin silloin kun näkee fitnesshousullisen herkkupiirakkaa.

- - - Updated - - -

Onkohan tuo ilmastointikaan päällä. Täällä loppuu happi. Ja seinät tulee koko ajan lähemmäs. Väsyttää ihan perkeleesti. Kohta mä sorrun ja käyn ostamassa vaniljasikaria kioskilta.

Taidan kuunnella kehoani, ja tungen herkkuperseeni fitnesspötsyihin vihta huomenna. Tänään ujo lenkki sateessa. Se on sitä säkrifaissia nääs. Eikä kukaan sulje tänään 1,5 tuntia aiemmin.

Mä en voi kuunnella mun kehoa, se tekis ihan päättömiä ratkaisuja. Jos mä kuuntelisin mun kehoa niin mä olisin nytkin paljaskikkelöimässä jossain lämpimässä, kolesterolit hitusen koholla ja jonkinverran juovuksissa. Sen sijaan olen töissä. Enhän ole eläin.

ps meinaako kuntit ajaa tänään käyräsarvisella?

Kisadieetti aikataulussa. Pittäiskö tehä plätyi tännää...? Hilloo, kermavaahtoo...

Mä ainakin teen. Ostin eilen tarveaineetkin valmiiks. Lettupäivä vaikka väkisin.

Oon muuten jo oppinu paistaa niitä ehjinä. Isoi plätyi meina.

Itse asiassa yleensä combona eli pannua ylöspäin ja teknisesti taitava hidastus jolloin plätty hidastuvuus on pienempi ja pannun ja plätyn väliin syntyy ilmarajapinta. Siihen lasta alle ja sit voi kääntää, samalla tapaa vauhtia antamalla.

En nyt alkanut puhelimella piirtämään kuvaa.

Ok, jos meinaa heitellä niin taikinan koostumus on aika tarkka. Varsinkin jos laittaa öljyä ja sitä on liikaa niin ei oikein onnistu.
Sitten jos tekee taikinan johon tulee rahkaa ja proteiinijauhoa niin ei kannata yrittää heittää ollenkaan:D
Pitäiskin tehä joku kerta taas lettuja.

Minä vain lettua maistelen, sivistyneesti. Sillälailla hellästi pidän, en ollenkaan heittele. Paitsi jos on ongelma tiskialtaaseen jätettyjen tiskien kanssa. Siinä tapauksessa heitän lettua vessapaperirullan hylsyllä.

Ja pakkohan sitä KEHOa on kuunnella, kun vastikään sain tulehtuneisiin mm. pullottaviin ojentajiin, tarkemmin sanottuna kooyyärpeeään pään kiinnityskohtiin, apuva.

^^^No on, mutku muuten ei kerkeä. Pakko vielä tunnustaa että kerran ostin kermavaahdonkin paukkupullossa :face:

- - - Updated - - -

Helikopterin veivaus ja letunheitto samaan aikaan vaatii jo sen tason motoriikkaa ettei pysty. Vähän sama kuin yrittäisi piirtää ilmaan kolmiota ja ympyrää eri käsillä samaan aikaan.

Back
Ylös Bottom