Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitipäs sattua, pitipäs sattua! Sinnehän me ollaan juuri menossa.

Ei, kyllä täällä nypyttää vieläkin siihen malliin, että sieltä kuuluu jo ääni. Napaketun hyräily muistuttaa jo bi-cylinderin sointia. Vittu että ottaa hermosta.

Nyt jos koskaan olisi taas vaniljasikarin paikka, ilman sitä vaniljan makua ja ihan tavallista körssiä. Niinku. Ei. Ikinä.

Tissit auttais taas. Se visuaalihavainto.

Voi voi minua pientä ULTRAMASSIIVISTA poikaa, menee hela torjantai kohta työhön. Vitsi oli PappaSin keksimä. No ei, enhän minä vapaapäivänä tee muuta työtä kuin korkeintaan ilmaista.

Elä koijaa! Ite joudun kaiken tekee... Niin työt kuin hommatkin.

hys hys pysy roolissa.. siitä olisi etua minulle

- - - Updated - - -

Ei, kyllä täällä nypyttää vieläkin siihen malliin, että sieltä kuuluu jo ääni. Napaketun hyräily muistuttaa jo bi-cylinderin sointia. Vittu että ottaa hermosta.

Nyt jos koskaan olisi taas vaniljasikarin paikka, ilman sitä vaniljan makua ja ihan tavallista körssiä. Niinku. Ei. Ikinä.

Tissit auttais taas. Se visuaalihavainto.

Voi voi minua pientä ULTRAMASSIIVISTA poikaa, menee hela torjantai kohta työhön. Vitsi oli PappaSin keksimä. No ei, enhän minä vapaapäivänä tee muuta työtä kuin korkeintaan ilmaista.

Painetaan me rattaanrasvat, nyt minäkin teen vimmatusti töitä aina kahvitaukoon saakka!

Sitten siirrymme iltapäivän tietovisailuun:

Mikä?

Viiden pisteen vihje:
-perseuksen haara on osa tätä kokonaisuutta

Kolmen pisteen vihje:
-eventa liftaa tämän varrella pyyhe siellä

Yhden pisteen vihje:
-myös eräs suklaanami on tämän niminen, mutta ulkomaankielellä

Säälipisteen vihje:
-se o iso

Sträppäri?

tisut.webp

Minun näkemykseni! Mielestäni aika realistiset. (Ei ole kyllä AutoCAD.)

Tämän täytyy olla kotimainen elokuva, muuten ei näin monta konekirjoittajaa mahtuis yhteen ja samaan kohtaukseen.

Nopeesri kirjotetyiba

E: mulla on sen tissikuvan linkki kirjanmerkeissä. Koitan laittaa kun pääsen kotio niin päästään kaikki jännityksestä ja turvotuksesta...

Vantaan terveydenhuolto näytti parhaat puolensa. "Jos ei oo aikaa varattu ni ei enää pääse, suljetaan tänään 1,5h normaalia aikaisemmin." Haistakaa ny vittu oikeesti.

Muista laittaa se kirjanmerkki! Mä oon alkanut jo ajatella että se on joku turbaanilegenda.. no vielä on toivoa sanoi lapamato.

- - - Updated - - -

katso liitettä 116023

Minun näkemykseni! Mielestäni aika realistiset. (Ei ole kyllä AutoCAD.)

Huh! Parempi tissikuva kuin yksikään minun löytämistäni. Nuo kun sulloisi fitnesstoppiin niin kävisi näin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom