Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites on kuntit? Meinaatteko yhdistää tänään GSM-puhelun?

Mulla oli eilen kiukkusali. Ferriitti oli erityisen kevyttä eikä siellä ollut onneksi sitä henkilöä häiritsemässä keskittymistä jolla on ne fitnesspöksyt täynnä hyvää piirakkaa.

Minä ostin eilen koneen jolla voi lyhentää ruohoa ja muita rikkakasveja. Eli ferriitin nostelut jäi siihen, että nostin tuon kapineen autoon ja sieltä pois. Mutta. Tänään lähtee!

Mulla on suunnitelma tälle päivälle: jos toimistoon tulee asiakas niin mä sanon siille että tuuppa tähän ikkunalle, tuolla on yks jännä juttu. Sitten kun se tihrustaa siitä lasin läpi että mitähän siellä nyt sitten näkyy, niin yllätän sen leikkisästi vetämällä muovipussin sen päähän. Samalla mä kuiskaan sen korvaan että tanaan on TOLMIOPAIWA. Se vois olla semmonen välitön avaus, jatko sujuu sitten varmaan nopeasti ja luontevasti. Asiakas on aina oikeassa!

- - - Updated - - -

Minä ostin eilen koneen jolla voi lyhentää ruohoa ja muita rikkakasveja. Eli ferriitin nostelut jäi siihen, että nostin tuon kapineen autoon ja sieltä pois. Mutta. Tänään lähtee!

Älä yritä lyhentää sillä rajapyykkiä, kampiakseli vääntyy ja tärinä on sietämätön! Mun kaverille kävi niin, ei minulle.

Vai onko sittenkin kyseessä RIMMERI eikä ruohonleikkuri.. hmmmm

RIMMERIllä voi pelata kätsysti golfia pikkukivillä. Kolona voi toimia vaikkapa auton sivulasi. Kaveri (en siis minä) kertoi että on hauskaa.

- - - Updated - - -

Turvalasia on muuten helppo imuroida kun se menee niin pieneksi murenaksi.

Mä pelasin pikkupoikana mökillä sitä puupallopeliä, mikäs sen nimi nyt onkaan.. No emmuista mutta kutsutaan sitä tässä yhteydessä vaikka nimellä RINKETTE. Se puinen RINKETTEkuula oli auton lähellä ja mä ajattelin vetää siitä alta semmosen nätin lirun. Se oli aika uus farmarisierra (se joka linkittää Arttu Wiskarin biisin tähän saa muovipussin päähänsä). Isä oli sitä mieltä että ei saa lyödä sinne päinkään. Mä olin sitä mieltä että eihän se nyt tohon VOI osua. Steady, steady, steady... PAM! Keskelle kuskin ovea ja piukka ryppy siihen. Kiitos.

- - - Updated - - -

Pelota!

- - - Updated - - -

Ei ollukkaan.. oottakaas nyt..

- - - Updated - - -

Eikä petankki..

SE! Krokantti!

- - - Updated - - -

Kroketti se täytyy olla. Mutta eikös se oo jonkun tietyn mallisen makarooninkin nimi? Pantterin pätkäskroketti.

Johny vanha ketku. Taas heti zeksistinen ehdotus.

Ei sellanen passaa alkuunkaan. Olipa taas työmatkalla koristeena hyvät perät, jotain hyötyä niistäki. :)

Back
Ylös Bottom