Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan erektiot. Olinpa mää kiva ku jäin ompelemaan pikkusten kanssa. Joku on tuonu opehuoneeseen kaks pitkoa pullaa. Perkelettäkö tommosia houkuttimia! Nimim. Pitko pullaa ja litra maitoa/sekamehua on parasta mitä tiedän.

Jos mä söisin nyt pitkon pullaa litran maitoa niin jälki olis rumaa. Viis metriä taakse ja kolme sivulle kiitos.

- - - Updated - - -

mutta nyt olkaas hiljaa shhh, minä soitan yhten puhelun

Tulevana lihavana aikuisena pyrin vastustamaan tuota vetovoimaa. Mutta nyt turvat kiinni, soitan sen puhelun.

- - - Updated - - -

Se on nähkääs tärkeä puhelu.

- - - Updated - - -

Lumiasta, langattomasta. SHHHH

Oon sitten viimeyön aikana keksinyt unissani itselleni taiteilijanimen, Wolfram von Everhard.
Harmi, että joku voisi väittää tuon olevan katteetonta mainontaa...

Kyllä jos ecco-kengästä puhutaan niin tasa-arvo on läsnä ja nakkerien seksismi unohtuu! Siinä vasta jalostunut ja KUNNOLLINEN tuote!

Minäkin olen nykyään eccojen omistaja.

- - - Updated - - -

Ecconi ovat mustat, mieleni vihreä.

ihan kun leipomossa olis töissä: mansikkakakku uunissa, samalla väkerrän voileipäkakkuja, seuraavaksi sit vielä suolaset piirakat ja juustokakku.

Shhhh! Ei kuule runkata!

- - - Updated - - -

Aissatana elsulla on taas mansikkakakku uunissa.

- - - Updated - - -

nakkerit jumalauta... täällä yritetään soittaa puhelua, tärkeää puhelua...

Jumalautako keittää, mutta nyt shhhh langaton puhelu etessä...

- - - Updated - - -

Jätkä kantaa, tänne vaan, hoiretaan kaikki kuntoon jumalauta...

Työ ootta pojat aivan mainioita! :D

Vastustin pullapitkoa ja olin jo lähdössä kotiin kun kimppuuni hyökättiin. "Kaira, mitä sä teet?! Takki pois ja ruokalaan, kahvitellaan vähä."

Forgive me Father for I have sinned. Voileipäkakkua ja vadelmajuustokakkua. On helvetin vaikea olla dieetillä tälleen. Perskeles.

Back
Ylös Bottom