Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä asia taitaa nyt kuitenkin olla niin, että se on Siikkeri joka diggaa pääsääntöisesti paskasta musasta, ei irtakk...

KIITOS! Sinä olet kyllä ihana mies. Siitä hyvästä laitan biisin, joka saa mun mekon helmat nousemaan.

[video=youtube_share;abyOSwKgsCM]http://youtu.be/abyOSwKgsCM[/video]

KIITOS! Sinä olet kyllä ihana mies. Siitä hyvästä laitan biisin, joka saa mun mekon helmat nousemaan.

Minullakin aiheuttaa eroottisviritteistä säpinää aluskalsareissa mm. tämä. Meinasin kirjoittaa että pullotusta, mutta enhän minä semmoisia!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;Lo2qQmj0_h4]http://youtu.be/Lo2qQmj0_h4[/video]

Onkohan sellasta päivää vielä keksittykään jona ei accedecce laittaisi menojalkaa vipattamaan?

Mutta nyt panen maata.

Malminkartanon raput 5 eestaas läähättäen ja kotiin kontaten. Saatanan siitepölytreenitauko :urjo:

edit. eipä ainaskaan turvota.

Mä vielä olen säästelly tätä iloa. Olen toki perustellut asiaa itselleni sillä että "ku en mä tiiä mistä sinne mennää, kauheen vaikeeta". Mutta lupaan vielä ennen poismuuttoa käydä rymyämässä ne portaanperkeleet.

Just ku pitäis nukkuu, niin ei muuten varmasti nukuta.

Sulla siis vielä pahemmin. Tarvittais nyt 2kpl nukkumatteja.

Sulla siis vielä pahemmin. Tarvittais nyt 2kpl nukkumatteja.

Täälä yksi, missä toinen?

- - - Updated - - -

Kaikki nukkuneet pommiin?

Läsnä

- - - Updated - - -

"Kustannuspaikalla". Oikeasti olen toisen osaston tiloissa työssä, kun se osasto jonka kulu olen. Jännittävää arkielämää, eikö totta?

Tänään(kin) omassa keittiössä töissä. Ihan osastoissa ja tiloissa siis. Jokohan sitä huomenna saisi raahattua perseensä konttorille. Mitä mieltä olette, kannattaako?

Mitä mieltä olette, kannattaako?

Samalla kyselylinjalla ku eilenki! Vaikeita kysymyksiä, näihin ei kai käy se 42 vastaukseks?

Mutta huomenet vaan. Kaikille, paitsi niille vittunaamoille.
Kiva keli oli karauttaa Japaniattarella töihin, johon en ole vaihtanut omin käsin startin hiiliä. Asioita jotka olen vaihtanut omin käsin ko. laitteeseen:
- öljyt
- öljynsuodatin
- ilmansuodatin
- spark plugsit
- jarruneste

Seuraavaksi vois vaihtaa avaimenperän.

Back
Ylös Bottom