Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä liikun italiattarella, ja lounas piti syödä ravitsemusliikkeessä. Aisviddu miten helppo elämä.

- - - Updated - - -

Nyt olen läsnä.

- - - Updated - - -

Mulla on melkein pari viikkoa lomaa. Mitä kaikkea tällä vapaa-ajalla voi tehä?

Mites olis tämmönen, maailman pienin käyvä v8 moottori? Jos mulla olis nyt lomaa niin saattasin tehdä tuommosen.

- - - Updated - - -

Lomaa ja Dremel.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mutta remelillä se onnistuu. Mä tiedän että jos mulla olis dremel niin mä laittasin kaikki kuntoon. Jumalauta kaikki.

- - - Updated - - -

Mä hoonaisin sillä reikää lohkoon.

- - - Updated - - -

Laittasin lehteen ilmotuksen:

Kaikki työt rahasta, mies ja remeli.

Kaikki kuntoon Oy Ab

Tekis mieli tehdä kanyylille reikä Dremelillä. Ranteeseen ja nimenomaan semmonen kirkkoveneen keskiviivan muotoinen! Ihan vaan huvikseen. Jotain muutetta maanantaiarkeen ja muuhunkin sitä MIES kaipaa. Oispa etes pukamat. Saisi varoa äkkinäisiä liikkeitä ja hieroa paperilla vynssiä napaketun alueelle, kun paljaalla sormella ei luonne anna periks.

Raivoisa Perkiömäen metodi tänään luvassa. Jos en ihan seisaalleen nukahada. Taidan kyllä tänään vetää niinku en ikinä.

Pohjois Atlantin Kaikki Kuntoon Oy Ab

- - - Updated - - -

Mulla on vasta huomenna Perkiömäkee, tänään on lepopäivä.
Mä en oo pystynyt pariin viikkoon penkkaamaan, ai että se tekee mut surulliseksi.

- - - Updated - - -

Eilen oli Perkiömäen vitunkovahiki -reenit. Parina iltana nuolaistut kulkurin iltakaljat tuli aika härskisti läpi.

Rahaa evääksi eikä mitään rieskaleipää.

Ja zaijaijai mikä kinkku siellä salilla eilen vääntikään, voi että mulla tuli kaikenlaisia ajatuksia kun sitä katseli. Se oli semmonen parikymppinen NAISyleisurheilija joka runttas oikein kunnon kyykkyreeniä. Pelkkää fitnessiä jumalauta päästä varpaisiin!

- - - Updated - - -

Sillä oli kyllä joku täynnä hyvää jotain.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele pitää hommata bannit näille mun tunnuksille

Mä muuten hoidin viime viikolla, tai toissa, puutarhani kukkapenkin syys tai kevät kunnostuksen MIEHEKKÄÄLLÄ pistolapiometodilla. Siinä kuule lähti juurakot ja kuivat sekä vähä tuoreemmatki kasvistot ja tuli hieno ja ennekaikkea siisti kukkapenkki. Ei ollu mitää nysväämistä se!

Dremelistä tuli mieleen, tai siihen mieleen kun minulla ei ole semmoista ja rupesin aavistelemaan olenko Mies ollenkaan. Mutta onneksi mieleeni tuli puutarhanhoitoni ja voin tunnistaa olevani. Mies.

Avauskokous:

Mitä on jäänyt tekemättä remelin puuttuessa?

Lapset?

- - - Updated - - -

Eihän sitä tiiä vaikka minullakin olisi niitä huusholli täynnä jos olisin ostanu dremelin jo parikymppisenä.

Dremelin omistajana minulla myös voisi olla MÖYKKYSMÄINEN omaisuus.

- - - Updated - - -

Onkohan MÖYKKYSELLÄ dremeli?

Pakkiksen Remelittömät Retinaherraspoikamiehet.

Mä en kyllä pääse tähän yhdistykseen, kun mulla on remeli, mutta ei retinaa. Herrasmies toki olen, sitä olen ollut aina.

Sillä oli kyllä joku täynnä hyvää jotain.

Minun veikkaukseni on, että sillä oli fitnesshousut täynnä hyvää perspillua.

- - - Updated - - -

Ja nakkerit täälläkin, perkele...

Back
Ylös Bottom