Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tunsin poikkeaman voimakentässä.

Yleensä se twinin jytinä tuntuu kasseissa.

Hitto oli muuten pirkanmaalla hienoa nuorisoa. Olin het aamusta liikkeellä, ja jotkut sikiöt oli reput selässä odottamassa ilmeisesti kyytiä kouluun siinä tien varressa.
Kun olin melkein kohdalla niin toinen heittää semmosen heil-henkisen tervehdyksen, eli koko käsivarsi yläviistoon ja toinen laittaa molemmat kädet korvilleen:D
Ei siinä nyt ihan niin massiiviset pakoäänet ole:lol2:

Siistii!

Nythän mä oon esiintynyt jo kahdella (julkaistulla) viteolla, toinen oli se sen pyllistelijä-likan linkittämä joskus aiemmin. Täytyy kuunnella WÖYHhiä kotona.

Mää yritin heilutella jo tulomatkalla, mutta et vissiin huomannu.

Onko tämä nyt SE?

image.webp

Tjaahans, ja taaskaan ei oo kukaan keittäny kahvia kun herään päiväunilta! Paska duuni. Tarvitsen sen sihteerin. Oli taas sellaset seikkailut että en ois halunnu herätä todellisuuteen. Yhyy!

Olen pettynyt heurekaan. No ei se mitään, kohta pääsee takasin bussiin istumaan. :jahas:

Meinasin varottaa sua, mutta sitten alkoi laiskottamaan. Se näyttely oli tosiaan aika laimea. Mulla on kotonakin paljon vakuuttampaa hullua meininkiä.
Ja kuvassa tosiaan on SE.

Meinasin varottaa sua, mutta sitten alkoi laiskottamaan. Se näyttely oli tosiaan aika laimea. Mulla on kotonakin paljon vakuuttampaa hullua meininkiä.
Ja kuvassa tosiaan on SE.

No kyllä sen nyt arvas, ettei tuo kovin häävi oo. Mutta en oo koskaa käyny Heurekassa, niin nyt on seki sit nähty.

Missäs minun biksut on? Justiisa tuli kova mielihalu mennä tohon kattoterassille biksuissa odottamaan ohiajavaa irtokarkkia! Alaosattomissa.

- - - Updated - - -

Taidan kohta livahtaa!

- - - Updated - - -

Sovellettu Perkiömäki tänään ohjelmassa.

Missäs minun biksut on? Justiisa tuli kova mielihalu mennä tohon kattoterassille biksuissa odottamaan ohiajavaa irtokarkkia! Alaosattomissa.

Mä justiinsa meinasin nukahtaa! Enhän mä nyt voi, kun on tämmönen mahdollisuus nähdä futermukkeri alaosattomissa! Missä on mun kiikarit?

Back
Ylös Bottom