Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pidemmälle vietynä, voi vieläpä esittää uppoutuvansa täysin työhönsä ja teeskennellä tekevänsä jotain tärkeää ja hyödyllistä, kun oikeasti vuodattaa sydänvertaan mm. tähän ketjuun, syöden samalla pari lihapiirakkaa ja paketin nakkeja kyykystäylöstäytymisten ja yhdyntöjen väleissä.

Tuohan on selvästi kutsumushomma. Sietäisi tehdä ilma palkkaakin!
Hyöty pitää tietenkin tulla jollain tavalla omaan taskuun, muutenhan kaikki mielekkyys on poissa. Hyöty voi olla rahaa, iloinen ilme auttamisen seurauksena tai iso post-count. :D

Tuohan on selvästi kutsumushomma. Sietäisi tehdä ilma palkkaakin!
Hyöty pitää tietenkin tulla jollain tavalla omaan taskuun, muutenhan kaikki mielekkyys on poissa. Hyöty voi olla rahaa, iloinen ilme auttamisen seurauksena tai iso post-count. :D

Iso post-cunt toimii aina.

- - - Updated - - -

Tekee mieli:

rillattua lihaa
alkoholijuomaa
napaketun paijausta
mopoilua
isoa ja kallista venettä
läheisyyttä

- - - Updated - - -

ja semmosta oikein kulunutta ja reikästä kipparin lakkia ja kaljamahaa, håhåhåhåh

- - - Updated - - -

Ja vielä ihan vittuillessani, lista halvoista ja kalliista asioista:

Halpoja asioita:

kaikkiin moottoripyöriin liittyvä
alkoholijuomat etenkin ravintolassa
pippuripihvi
sähkölaitteet
ammattitason kiillotuskone

Kalliita asioita:

aurinkorasva
luomuvihannekset
kassillinen ruokaa kaupasta
kaikki pakolliset asumiskulut
auton remontti

Hyi, ku täällä on lämmin. Olo on ku sulatejuustolla. Tosin tarkemmin ku miettii, niin kalpea ja löysä ei kyl poikkea normista mitenkään.

V͞ai҉ e̾̓ͭ̅ͭ̓tͩͧ̽̄̆tä̉̂ p̟͇ạ͖̣͈̳̲̈͗ͦ̏ǐ̼̙͍͓̺̬ͭ̂͂͋k͔̰̬̤͓̺͂͆ͥ͆͐k͙̬̩̻̀̉̌̊̔ͅä̜̖̬͙̠̂͊ͩͬͭr͈͍̙͍̝i̮͑ͫ̓̌ͣ̇t̥̭̫̭̠. N͔̲̫̔̈ͨo̖̮̜͍͉̱̾̃ ͚̘̤͕̟̼̪̓̊ͩͪj̪̯̺͕̗̠̹̜̳̓ͥo͓̫̠̖͚͛͌̓ͬ͒ͬ͋̚ś̰̿̀ ̺̘͙̫̤̩̹̪͆͌m̭͖̯̬̞̟̗̾̑̂̆̏̄͛ͅö̗̥͎̪͑̈́̋͆ȑ̭̞̣̟̹̼̟̃̍̎ͬͪ́͐ͧk͖̩̲̀ͨ͛͂ö̤̙̭̗̘͍̯ͬ̅̔͂̇ͨͣͅ A̴͙̪̮͙̭͎̹̠͔͙̱͕̥ͤ̐͑̎̅̂́͛̐͐ͧ̾ͭ̇̚͘͡N̵̢̦͓͈͓͖̗̦̭̮̮̺̣̞̻̦̞̜̬̾̉̉́ͩͯͯ̒̌͛̿̉͋̏͛ͤͦ́̚̕͞Ť̓ͯͪ̎͌ͦ͌̈́̑ͬ̃̐̔̉ͯ͏̩͓͖A̢̲͕̭̭̙̩͇̫̙̘͙̭ͫͤ̍ͬͥ̈́ͮ̈ͣ̃̔̇ͤ̄̎̍͑̚̕͢͠A͔͉̰̦͚͍̦͇̞͈͋̃ͦ͂͛̓̑̌͌͢͜ ̡̮̟̞̖̻͈̤̋̀ͬͦ͊ͦ̿ͦ̅ͪ̅ͭ̅ͬ̋ͦ̕͝͡S̺̩̤̫̙̬̞̝̪̞̺̘͇͎̋ͮ̈̽ͫ̀͢ͅỦ̟͓͉̬̩̙̼͔̤̩̉̉̌̑́̋ͬͣ͆̿͗ͨ̃̾ͧ̓͐̚͢N̶ͮ̋̂ͧ̏̒̆̏̀͗͒͒͐́̎̆͡͏̰̝͕͎̲͎̮̣͕ ̵̵̤̞̮̺̬̟ͦͥͪͯ̌ͨ̅̃͆̓̍̐͆͛̈́̚͢͢Ņ̶̨̬̰͚̺͚̞̟̟̓ͩ̏̈́̃͊ͬͤ͋̌̐͑̈́̚͘Ù̧͐͑̈ͭ̅͘̕͏̟̹̺̹̘̞̯̺̝̟̯͔̜̩̭Ḳ͖̠̻͕͑͆̇͂̑̇̎ͬ͑͗͑ͪͤͩͨ̎͊ͮ̈́̀͞K̛̺̞̦̦̞͔̹̀͌̅̓ͥͮͩ͒͊̔͛̋͆̄̾̌̓́̾͜͝ͅU̶̪͔̤̰̞͚̻̩̞̣̯̺͉̥̦̥̣͈̼̿͒͒ͤ̈͐̄ͣ̇̐ͭ͆̄̾̚Ą̷̢̰̝̪͉̥̹̰̂̎ͯͥͣ̀̉̏̄̋͡͡.̴̷̢̡͔̰̠͚͎̼̖̦̰̭͕ͧ̑̓̃̚

Kyllä tähän ketjuun ehdottomasti tarvitaan seksistisyyttä. Irkissäkin eilen nuori punttimimmi huuteli qllia. Hänestä mallia pitäisi ottaa.
Itse iloitsin aamulla kun olin saanut olla eilisen ilman mitään tyrä oireita ja tänään sitten selkä taas vihlaisi ja alkoi säteillä jalkaan. Minä vain pitsipaitoja ruokalassa katselin.
Hyvältä näytti.

Kyllä tähän ketjuun ehdottomasti tarvitaan seksistisyyttä. Irkissäkin eilen nuori punttimimmi huuteli qllia. Hänestä mallia pitäisi ottaa.
Itse iloitsin aamulla kun olin saanut olla eilisen ilman mitään tyrä oireita ja tänään sitten selkä taas vihlaisi ja alkoi säteillä jalkaan. Minä vain pitsipaitoja ruokalassa katselin.
Hyvältä näytti.

Haa, toinen selkäoireinen. Itsellä vaan (toivottavasti) pieni ja väliaikainen vamma, mutta on kyllä vattumainen, etenkin kun luulee että se on mennyt jo ohi. Tyrä kuulostaa astetta hankalammalta.

- - - Updated - - -

Näen ikkunastani aurinkoa ottavia neitosia.
peikko nostaa päätään..

Haa, toinen selkäoireinen. Itsellä vaan (toivottavasti) pieni ja väliaikainen vamma, mutta on kyllä vattumainen, etenkin kun luulee että se on mennyt jo ohi. Tyrä kuulostaa astetta hankalammalta.

Joo no olen itse diagnosoinut sen tyräksi oireiden ja uusiutumistiheyden perusteella. Voi toki olla jotain lievempääkin.

Back
Ylös Bottom