Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä tuossa kun muuta organisaatiota on katsellut, niin ihan hyvin vielä 40-50v. välilläkin näyttää virtaa ja jaksamista riittävän, sekä halua oppia uutta. Kai se iän vaikutus loppujen lopuksi riippuu ihan omasta asenteesta.

Asennevamma ei pakollinen, mutta se on eduksi. vitsi oli omakeksimä

- - - Updated - - -

Hei tai sitten lähet siihen mun virmaan mukaan, aletaan paneloida niitä saunoja kauheella asennevammalla..?

- - - Updated - - -

Hakukriteereissä mulla on ainoastaan se että pitäis olla identtinen ja kuuma sisko.

Minä tarvitsisin myös sihteeriä sinne niitä samoja tehtaita valmistavaan tehtaaseen. Hakukriteerissä mulla on ainoastaan se että pitäis olla sihteerikkö ominaisuuksiltaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Etkös meinaa hylätä etes semmoista hakijaa joka ei pääse omin voimin kyykkyyn ja ylös?

Sihteerikön ominaisuuksiin luen mm. tuon ominaisuuden! Vai mitä luulet, onko mahdollista, että fitness-kyykkypyllyilijä ei pääse omin voimin kyykkyyn ja ylös! Se on muuten yksi sihteerikön tärkeimmistä tehtävistä. Lisäksi leukoja pitää pystyä vetämään muutama viiden kilon lisäpainolla ja lopuksi pitää vähän pyllistää siinä viteon loppupuolella kameralle!

Asennevammalla panelointi kuulostaa hyvältä. Mut perkele kun en täytä kriteereitä. Pitää kai pistää oma virma pystyyn. Mitähän muuta asennevammalla vois tehdä? Kyykystä ylöstäytyminen onnistuu, voisiko siinä olla tulevaisuuden duuni?

Kyllä. Enemmän pitäis olla ammattilaisia just tossa kyykystäylöstäytymisessä. Minkälaista virka-asua olit ajatellut?

Mulla on muuten kohtuuton nälkä. Onnekseni kohta saan lipoa kanan tissiä ja imeskellä riisiä kylkiin.

Virka-asua, hmm.. Niin eikai sitä sovi munasilteen ylöstäytyä vaikka sitäkin olen nähnyt suoritettavan. Mutta en tosiaan tiedä, pitänee hommata sellainen sihteeri joka ymmärtää vaatetuksen päälle. Mutta kriteereinä on kyllä vähän enemmän kuin 5kg lisäpainoa leuossa.

Nälkä on vaikka just söin vasta aamupuuron. Hitto, en edes muistanut ottaa siitä kuvaa ja laittaa blogiin. Onneks on purkkaa.

Joo niissä näkee kyllä nykyään semmosia suorituksia että ihan hirvittää. Ei nuoria tahdo enää kiinnostaa tuommoset kyykystäylöstäytymiset, pitää olla media-alaa tai jotain muuta luovaa huttua. Sitten toinen on että aika paljon siellä alkaa olla, etenkin etelä-Suomessa, puolalaista ja virolaista kyykystäylöstäytyjää. Tässähän ei sinällään ole mitään väärää mutta kyllä siinä virheellisen ylöstäytymisen riskit kasvaa kun saattaa olla että yhteistä kieltä ei oikein ole. Siellä.

Sitten kun ei ole enää omaa elämää, niin voi uppoutua täysin työhön ja teeskennellä tekevänsä jotain tärkeää ja hyödyllistä.

Pidemmälle vietynä, voi vieläpä esittää uppoutuvansa täysin työhönsä ja teeskennellä tekevänsä jotain tärkeää ja hyödyllistä, kun oikeasti vuodattaa sydänvertaan mm. tähän ketjuun, syöden samalla pari lihapiirakkaa ja paketin nakkeja kyykystäylöstäytymisten ja yhdyntöjen väleissä.

- - - Updated - - -

Vautsi, ns. BIU -efekti eventalla käytössä. Taitava LIKKA!

Eikä unohdeta vaniljasikareita ilman vaniljan makua ja ihan tavallista körssiä!

Eventalla kadehdittava suunnitelma, kyllä humalaisen nukkuminen on semmoista että sitä vois katsoa vaikka kuinka pitkään.

Back
Ylös Bottom