Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä söinkin pullaa aamiaiSEKSI. Prkl kun antrootilla tapataalkilla ei saanut kursiivia.

Paska päivä taas kaikenkaikkiaan, tekis vaan mieli nostaa jalat pöydälle ja ravistaa kinttukoholla peräilmaa koko päivä.

^
Kerran se kirpasee ja sitten valtaa zombiemainen kylmyys ja alkaa pitkä laahustaminen (hautaan). En mä oikeasti ole näin pirteä, eikun masentava.

^
Kerran se kirpasee ja sitten valtaa zombiemainen kylmyys ja alkaa pitkä laahustaminen (hautaan). En mä oikeasti ole näin pirteä, eikun masentava.

Kerran on jo kirpassu ja noiden jälkimmäisten tahtiin on menny jo useampi vuosi. Varaslähtö!! Jes, kerrankin meikä pärjää.

Sanoka minun sanoneen, että ei tämä 35vuotiaan suomalaisen työmiehen elämä hääviä ole.

Kyllä mää mieluummin olisin 35-vuotias tyomies eiku nainen, ku 27-vuotias opiskelija. Luojan kiitos mun vieruskaveri alko kuunnella musiikkia. Ny saa olla hiljaa.

Kannatan eutanasiaa. Vallankin tsatsikin kanssa tod toimiva.

- - - Updated - - -

Täällä on selvästi oltu ajan hermolla ja alleviivattu valkoisen heteromiehen vaikeata asemaa yhteiskunnassa.

Back
Ylös Bottom