Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noni, mä arvasin tän. Sä tunnet mut jo NAPAKETTUA myöden.

- - - Updated - - -

Minä ja minun herkkä napakettuni ei kyllä todentotta ainakaan V-PENiksistä tykätä.

- - - Updated - - -

Eikä tulehruskipulääkityksestä.

- - - Updated - - -

Varuiks jätän kaikki lääkkeet vetämäti.

- - - Updated - - -

Hauskaa vitsailua, jossa viittaan oman mielenterveyteni olevan poikkeava vallitsevaan käsitykseen nähden normista. Höh höh höh. Pikkutytöt aina kehuvat myöskin olevansa sekoja tai kreisejä. Oks KREBAt näille ominaisia?

- - - Updated - - -

Eikä kukaan ole vielä vastannut, miksi pimppi haisee aina pimpiltä heti suihkun jälkeen? Kuulin tämän kysymyksen kerran ratiosta, enkä ole saanut nukuttua sen koommin.

Jaa se Irtakin muovikolttu olikin hullujenhuoneen eritesuojaunivormu. Eikös hullut oo innokkaita kakan heittäjiä?

- - - Updated - - -

Mä katoin tänään videon jossa lennätettii radio-ohjattavaa helipotkuria. Vähän kuiva, ei oikein savuttanut.

- - - Updated - - -

Mutta lopussa se mossahti kyllä tuusan paskaksi rajussa laskussa.

- - - Updated - - -

Ai kun oliskin joku radio-ohjattava härveli itsellä.

- - - Updated - - -

Vaikka semmonen ropotti jolla on pontso päällä ja sen saa radio-ohjaimella soittamaan panhuilua.

- - - Updated - - -

s marketin edessä

ja ledivalot silmissä, se soittais samaa sävelmää uupumatta yhä uudelleen ja uudelleen ja samalla sen teräsmela löis komppia vuoroin vasempaan reiteen, vuoroin oikeaan.

- - - Updated - - -

Samaan aikaan uimahallin siivooja roiskuttelis vettä lattialle.

Radio-ohjattavat on kivoja, tapanani oli muksujani jahdata styroksisella lentokoneella, hipaksi jäi, jos ropelin sai tarttumaan tukkaan kiinni.

- - - Updated - - -

Ja sitten ryhtiä, täällä on mielen terveys asian tuntia.

Jotenkin epämiellyttävää se kyllä on, kun aina se NAISsiivooja on siellä miesten suihkun puolella sen letkunsa kanssa. Joka ikinen kerta ja sitten se sitä samaa kohtaa huuhtelee vartin. Luulis perkele vähemmälläkin läträämisellä olevan puhas. Eikä se muuten olis edes epämiellyttävää, mutta kun se on niin saatanan ruma ja huono-elämäntapaisen näkönen se NAISsiivooja. Miksei se nyt voi olla joku kyykkypersepaisti? Fuck my life.

Mä suksin nyt ns. vittuun täältä, tää on ollut kuulkaas siskot kova päivä!

- - - Updated - - -

Sama homma, aina jos jonkun näkeekin meisseli kourassa niin harvoin semmosta jonka toivois näkevänsä. Joku kampurajalkanen siivooja. fak mai einus!

Sama homma, aina jos jonkun näkeekin meisseli kourassa niin harvoin semmosta jonka toivois näkevänsä. Joku kampurajalkanen siivooja. fak mai einus!

Siis siivooja meisseli kourassa? Onks tää joku punttimimmien puoli? En oo kyllä koskaan törmännyt uimahallissa mies siivoojaan. Pukaron Paronissa oli sentäs joku huoltomies naisten huussissa, sillä oli kyllä meisseli kädessä muistaakseni.

Onks tää joku punttimimmien puoli?

Totta helvetissä on, näkeehän sen nyt jo ottallakin. Ainahan täällä on joku NAIShenkilö lupailemassa yllätyksellistä sträppäri-penetraatiota, mutta toistaiseksi on vain kuultu kovia puheita. Senhän te naiset osaatte parhaiten, räpättämisen.

Työt kaatuu niskaan, kun on viikon pois ja tänään meni heti ylitöiksi. Joko ei ois pitäny olla ollenkaan pois, tai ois pitäny olla vielä vähä kauemmin..

Back
Ylös Bottom