Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletteko kuntit, lähinnä te kaksi taskulämpimän koskenkorvan ystävää, suunnitelleen elämys/kulttuuri matkaa ilamajoelle koskenkorvan kylään? Sielä on paikka jota en nyt muista mainita nimeltä, mutta sielä muistaakseni saunatilassa on hana josta tulee kossua. Oletettavasti kylmää, mutta uskoisin että näuttisitte silti pitää palaveria siinä saunassa ja kossua suoraan hanasta lasiin kaataen. Voisitte vaikka arvostella paneloinnin laatua jos ette muuta kes kusteltavaa keksisisi.

Voisitte vaikka arvostella paneloinnin laatua jos ette muuta kes kusteltavaa keksisisi.

Siellähän voisi pitää Kiinalaisten Konekirjoitustaitojen Fun Clubin Kesäkauden avajaiset. Kyyyyyllähän siellä keskusteltaisiin mm. näistä taidoista ja Ultimeetsian cyperneettisen seksikkäästä olemuksesta.

No nyt on poijjaat kesälomakohde sitten saletti. Kyllä jos kossua tulee suoraan hanasta niin on se koettava. Mutta onkohan taskulämmintä vai pitääkö varata enempi laseja että saa seisottaa sitä pöydällä lämpiämässä? Semmonen muutaman lasin puskuri.

Mä voisin pitää siellä alustuksen ultimeetsian kyberkeneettisen auran seksuaalisesta vibraatiosta ja sen ilmenemästä lukijan ihmiskehossa. Pääpaino sillä miten juuri yliseksualisoitumista vastaan kamppaileva kriitikko nousee internetrunkkareiden palvomaksi kermaviilisieppari -jumalhahmoksi.

Sniffarille: (en katsonut, mutta nauratti kun tuli YouTuben etusivulla vastaan kun luin tuon viestin)

[video]http://www.youtube.com/user/MoonTVfi?v=azo4rddmZ9Y[/video]

Minä sain sakkoa liian nopeasta ajosta moottoripyörällä. 119 kaheksankympin alueella, hyvä tuuri oli kun ehtin noinkin mukavasti jarruttaa! Pitää vaihtaa vanha starttirele itse takaisin, halvemmaksi märät tulpat tulee kuin tämmönen törttöily.

- - - Updated - - -

Ja vielä työajalla, ei perkele näin pojaat..

Sanoiko poliisi miksi ei lähteny kortti? Eikös se kolmenkympin ylityksestä ainaki ennenvanhaan lähteny.

Kun tätä ketjua lukee niin voisi luulla että joidenkin työpaikoillakin tulee kossua suoraan hanasta.

zrg7-5bkv1a

Sanoiko poliisi miksi ei lähteny kortti? Eikös se kolmenkympin ylityksestä ainaki ennenvanhaan lähteny.

Jos on 80-alue niin yleensä pitää olla vähintään 40 ylitystä.

Jaa mistäkö tiedän...

e: Frau Himmler taisi laittaa kuvan rämemajavasta koska se ei suostu näkymään.

Jos on 80-alue niin yleensä pitää olla vähintään 40 ylitystä.

Jaa mistäkö tiedän...

Tuos lais ny taas ei oo mitää järkee? Onko kaheksankympin alueen tiet sitte mukamas turvallisempia kaahata ku satasen alue? Minen ymmärrä!

No gyl maar perkkales, gyl mun magguun se affena o kaigge mauggai eväs, jos galois buhutta. Ja vaigiast tavotelttava friidu on gyl semmone et täl gyrmynisgal alkka evä värisse.

- - - Updated - - -

Se oli mopopoika itekki. Sain mä kato vitosen alennusta, paperiin tuli 114. Sillä oli muuten unelmieni toimisto, liikkuva ajoneuvo jonka suksiluukussa oli tulostin! Jumatsuikka semmonen ku olis ja faxi vielä hanskalokeroon ja kämmenpuhelin kouraan. Sieltä suksiluukusta se sitten sylkäs mulle printatun liikenneturvallisuusvaarantamissakon!

Onkohan siikkerin mopon matkatavaralaukussa tulostaja?

- - - Updated - - -

3d-tulostin olis kätevä varuste touring-mopoon. Vois tulostaa aina uudet kalsarit, ei tarvisi kantaa niitä mukana.

sitäpaitsi, lukuisat syyt puhuu sen puolesta että sakko oli täysin kohtuuton

-alla jäykkärunkoinen ISO v-twin
-kaunis kesäpäivä
-pikitie
-olin juuri ohittanut
-siviilipoliisiauto ajoit vilkkuauton etellä --> täysin epistä
-italiattarella ei aina PYSTY ajamaan rajoitusten mukaan

- - - Updated - - -

Siikkerillä on muuten ihan varmaan rintteri sen tourinki-kotarissa

Tai sitten silkinkutomakone.

- - - Updated - - -

Jotenkin silkinkutomakoneet liittyvät konekirjoituskoneeseen, mutta osaatteko sanoa miten?

eli kirjoitin

- - - Updated - - -

Eikös silkki tehdä ötököistä? Jos niitä ötököitä laitetaan koneen toisesta päästä sisään ja toisesta päästä se sylkee valmista silikkiä. Sitä tulee sieltä ku suelta paskaa.

Back
Ylös Bottom