Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:ruokailu:

image.webp

Emmätiiä. Tuolta se näyttää ku sitä väsyttää.

image.webp

Luultavasti tuo on sama kaveri joka on majaillu säännöllisesti joka kesä tuos takapihalla. Ainaki samannäkööne ja kokonen se on.

Kyllä taas tein rehdin nuoren miehen ratkaisun, koska kun kaverit joutuivat siirtämään meidän kaljalla käyntiä, niin ihan huvin vuoksi tein 9,5h työpäivän. Piti lähteä kotiin siinä vaiheessa, kun tuntui, että on kohta makeaa mahan täydeltä.

Minun ratkaisu vastaavissa tilanteissa on ollut. Yksin kaljalle.

Kyllä istuminen vaan lihottaa. Sitä luulee laihtuneensa, mutta auta armias kun istut alas ilman paitaa niin johan siinä on vanha tuttu maharöllykkä taas munien päällä roikkumassa.

En tiedä, kuinka yleistä on kutsua Save-toiminnon nappia Hondaksi, mutta kuulinpa tälläisenkin nimityksen ensimmäistä kertaa tänään. Oli niin huono, että alkoi jopa hiukan huvittamaan.

On se vuokra-asuntojen ettiminen suht monimutkaista ku koskaa taho löytää joko liian kämäsiä tai sitte liian korkee vuokra nyt meinas löytyy yks mutta pitääki laittaa harkintaan koska sähkölämmitys + vuokra ei ollukaa nii halpa vuokra :s

On se vuokra-asuntojen ettiminen suht monimutkaista ku koskaa taho löytää joko liian kämäsiä tai sitte liian korkee vuokra nyt meinas löytyy yks mutta pitääki laittaa harkintaan koska sähkölämmitys + vuokra ei ollukaa nii halpa vuokra :s

Joo sähkölämmitteistä ei kyllä kannata ottaa, siinä voi kylmänä talvena sähkölaskut olla yllätyksellisiä... Ite löysin nyt suorastaan ihanan saunallisen kaksion hyvältä paikalta ja vuokrakin varsin hyvä.

Jos ostat ni muista ostaa helevetin kirkkaat. Halavemmalla pääset ko ostat lentosukat.

Joo aattelinki, et pitää varmaan ostaa semmoset neonvihreet. Voisin vielä pitää noitten rikoitten päällä niin kaikki näkee, että mulla on semmoset. Mä mietin vaan, että onko ne vähä tykymmät ku lentosukat? Tosin halvemmallahan tässä pitää päästä niin ostan varmaan ne lentosukat.

Joo aattelinki, et pitää varmaan ostaa semmoset neonvihreet. Voisin vielä pitää noitten rikoitten päällä niin kaikki näkee, että mulla on semmoset. Mä mietin vaan, että onko ne vähä tykymmät ku lentosukat? Tosin halvemmallahan tässä pitää päästä niin ostan varmaan ne lentosukat.

Osta lentosukat ja värjää ne imeläksi, sitte tussilla kirjotat niihin että "rösfit". Täydestä menee.

Kyllä mun täytyy varmaan sitte ruveta kulkeen pelkästään shortseissa ja urheilurintsikoissa, ku ne sopis mun rösfit-lentosukkiin.

Itselleni saapui juuri postissa päheimmät spatsit ever. No okei, ei ne ole viralliset painispatsit, jotkut nevahööd-tirkoosit, mutta aijjjumalauta ku on hienot. Salamat vaan lentelee ku meitsi taputtaa mattoo! :D

Miksi puntisalille tarvii lentosukat? Onko sielä jotain niin tecnisiä laitteistoja että muuten ej voj käyttää?

No emmä niitä lentosukkia punttisalille olisi laittanu. Jalkoja särkee koko ajan, enkä mä enää keksi mitää muutakaa mikä vois auttaa. Kai niistä jotain apua reenaamisessaki on. Minen niin nuosta tiedä oikiastaan yhtää mitään. Halusin vaan olla muodikkaasti rösfit.

Back
Ylös Bottom