Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en ole koskaan välittänyt Aurasta.

340x340

Mä teen kehitystyötä vaaleanpunaisessa aurassa ja parrassa. Eli soitan viiden minuutin välein ATK-skilssi tukeen ja kysyn ihan idioottimaisia kysymyksiä. Ai että niitä ärsyttää siellä.

Minullakin napakettu nykii mutta se ei johdu niinkään liiallisesta työmäärästä kuin saunan avajaisissa juodusta alkoholista. Minua väsyttää se alkoholi ja olosta tulee epävarma.

Tunnin päästä pitäisi olla jossakin, kun vaan muistaisi missä ja kenenkä kanssa... Olisko ollut klaudia siffer ja palju?

- - - Updated - - -

vai poliisi ja putka..

- - - Updated - - -

tai NAISsihteeri ja kopiokonehuone..

- - - Updated - - -

vai Laikakoira ja kuuraketti

- - - Updated - - -

emmuista

- - - Updated - - -

Ihan varmaan ne ns ryssät lavasti koko koirahomman. Hengettömänä siellä on Laika ollut ja koirakaveri sai maineen ja kunnian.

- - - Updated - - -

Laika koiran maineella ja kunnialla ratsastaneella koirakaverilla on ollut kissanpäivät.

Nyt tekis mieli ahtaa lihapasteija kerralla suuhun niin että voitaikinamurut lentelis uloshengityksen mukana pitkin pöytiä. Sitten maitoo sinne perään.

- - - Updated - - -

ryyyskis

- - - Updated - - -

eväänä oli vetistä tonnikalasallattia

- - - Updated - - -

meen tänään nukkumaan esim klo 20.45

ttu.. ollu ees kahvia pannussa.. kele.. ärsyttää kyllä ihan helvetisti.. enpä laittanut itsekään, siinäpähän näkevät miltä tuntuu kun MULLE ei oo keitetty virkistävää Costa-Ricaa.. onpas kiireistä porukkaa kun eivät ehdi kahvia keittämään.. vielä jos tilanne tästä eskaloituu niin joudun ITSE keittämään omat kahvini..

Siivoaminen on vaarallista hampaiden terveyden kannalta. Eilen sain siivonneeksi, mutta purkkapussini hävisi siinä metakassa ja unohdin ostaa kaupasta lisää. Nyt täytyy miettiä miten köyhä lomaa viettäisi. Ainakin purkkaa on käytävä hakemassa ellen kohta löydä pussiani.

Back
Ylös Bottom