Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En keksiny parempaakaa paikkaa keskustella asiasta. Mitä helvettiä sitä pitäis tehdä kun piereskelen ja röyhtäilen ihan jatkuvasti. Tää on ihan luonnotonta. Mikä ihme treenaamisessa ja syömisessä saa ihmisen toimimaan tämmösenä ilmansaastuttajana ja miten pääsisin tästä kummallisesta haitasta eroon? :|

Syö vähemmän, niin ei röyhtäytä, ja laske testosteroni tasojasi, niin ei pieretä.
Eka oli mutuilua ja toisen olen lukenut jostakin kohtalaisen luotettavasta lähteestä.
Samat ongelmat itsellänikin, mutta en jaksa enää välittää niistä.

Niin kyllä toinen menee myös mutuiluun lukemisen lisäksi, koska maksimivoima treenien jälkeen kun testo tasot ovat aavistuksen koholla normaaliin verrattuna, pierettää enemmän kuin muulloin.

Kumoron.

Vettä sataa ja kaikkia vituttaa. Paitsi mua. Kyllä sisätyö on taas herKULLIsta! Ja nurmikkokin saa vettä. Yöllä tosin satoi semmosella volyymillä, että heräsin perkele. Tänään iltapäivällä jalkajumppaa ja sovellettua method-Perkiömäkee, katotaan mitä koo-yy-är-pee-ään eli kyynerpään alue tietää kertoa siittä!

Niin se taas alkaa uusi viikko ja kesäloma vain lähestyy! Kuukausi vielä.

Mulla sama juttu. :D Sitä kovasti odotellessa...

Huommenta.

Ihan ekana: väsyttää niin maan perkeleesti.

Ihan tokana: method-Perkiömäki alkaa potkia täälläkin, vasemman olkapään kohdalta jänne on nyt ns vitunkipee, pitää varmaan aloittaa vesijuoksuharrastus

Paska päivä, paska sää, paska duuni.
P.S. Äänestä Espoon positiivisin

Argh, piti herätä tänään hyvissä ajoin, että kerkee opiskella aamulla. Yöllä sitten meni lähes 2h tuskailua vatsan kipujen kanssa, joten opiskelut jäi välistä :/ Tulis nyt vaan magneettiin aikaa nopeesti niin viisastuisi edes hitusen, ei paljoa lämmitä mieltä muutaman viikon välein tuskastella sängyssä tai lattialla. Lääkäri lupaili, että ennen juhannusta on selvillä mistä kyse, joten sitä odotellessa. Vaikka veikkaukset alkaa olla sappikivien suuntaan turhankin vahvat. Toivottavasti niitä sitten kuvista löytyy!

Joku enklantilainen mister olympia eli SUPERMASSIIVINEN kehari jonka nimeä en muista reväytti lihaksensa mutta sitä ei saatu kuvattua kun mister kokoliha ei mahtunut ultraäänipesuriin eikun siis siihen makneettikuvausaparaattiin! Tehdään fukeri niin että laitetaan kolmaskin tehdas pystyyn, aletaan valmistaa ultraäänipesureita eikun makneettikuvauslaitteita ULTRAMASSIIVISILLE kehareille. Tehdas siihen tehdas-tehtaan ja kelluttelijaropottitehtaan viereen.

- - - Updated - - -

Minä olen huolissani ympäristön tilasta: moni elukka kärsii ilmaston lämpiämisestä, muk. luk. napakettu eli anaali. Minä pidän anaaleista.

Eihän ne kauheen hyvin menny, mutta eipä toi nyt kauheasti jaksa harmittaa. Positiivista se, ettei peukalo ottanut enempää runtua. En kyllä tajua missä kohtaa tässä lajissa voisi nähdä kamelinvarpaita.

Anteeksi, unohdin että se näkyikin penkillä töissä tai jossain vastaavassa tilanteessa.

teude sanoi:
Niin se taas alkaa uusi viikko ja kesäloma vain lähestyy! Kuukausi vielä.

Kesäloma alkoi jo. Kelikin on niin mahtava!

Back
Ylös Bottom