Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka käski lähteä sinne ulos paleltumaan? Hölömö.
Need for speed.
Lupaamani kuvat:

Reikä, paksuhko putki ja hyvänmiehenlisänä kaupanpäälle pyöreä etuvalo.
Ei ihan hahmottunut kokonaisuus noista. Olen jo dementiapäissäni unohtanut mikä pyörä vkotilla on:face:

e: Sauna lämpiää!

Elämä on nautintoja täynnä :haart::haart:
corona-on-the-beach.jpg

Laitetaanpa väliin joku vähän siveellisempi kuva, kun täällä vaan dildotellaan ja kaljotellaan.

ARMS010.webp

Taisin muuten oho tilata tänään tuollaisen. Par viikkoa täytyy ootella.

Need for speed.

Ei ihan hahmottunut kokonaisuus noista. Olen jo dementiapäissäni unohtanut mikä pyörä vkotilla on:face:

e: Sauna lämpiää!

Et ole voinut unohtaa. Koska. Olen varjellut idetifiteettiä enkä oo ikinä kertonu mikä mopedi mulla on.

Oli kyllä erittäin hyvä leffa. Tiukkaa herjaa omasta ajastaan ja osa jutuista sopi kuin nenä päähän vielä tänäkin päivänä.

Tiesithän, että elokuva kuvaa siihen aikaan täysin mahdollista skenaariota. Pelottava ajatus minusta.

Yksi maailman parhoista leffoista joka tapauksessa.

Gentlemen, you can't FIGHT in here! This is the WAR ROOM!

I can no longer sit back and allow ... the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our PRECIOUS BODILY FLUIDS!

Ja jotta en ihan spoilaisi loppua, ihan muu versio hyvästä kappaleesta:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Edelleen?

Tippaakaan en oo ottanu alkoholia tuon viestin kirjottamisen jälkeen. Känni lähti tuolloin yön aikana mutta krapulaa oli.

Itseasias tuo krapula lähti ton viestin kirjottamisen jälkeen 12 tunnin sisällä. Saatana jotta kului tuolloin rahaa. Kunnon sikareitakin kun veti, niin taisi nekin antaa osansa tuohon humalatilaan.

Back
Ylös Bottom