Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpäs tulikin väärintulostettua ja reilusti. Mukavaa tulostaa sadoittain sivuja joilla ei tee mitään. Johtuu varmaan ultimeetsian läsnäolosta, mulle tulee aina tosi horkkanen olo kun se on palstalla. Semmonen epävarma ja poikamainen. Jos olis porakone kädessä niin ei tietäs miten päin sitä pidetään.

Voi miten liikuttavaa :haart:

Innostuin tästä niin kovasti että olin vahingossa tulostaa tämän sivun. Poikamaisuus on kyllä ihan plussaa.

Olen kerran tulostanut noin 30 metriä tekstiä pakettikorteille. Kyllä kannatti.

Johtuu varmaan tuosta seksivauverhosta mikä on silmiensä edessä, eli ns. majoneesiträppi. Mulla on kans semmonen olo, että jos luistelis pöydällä niin vois varmaan lentää. Ja sit kävellä päin pilaria. Vahingossa.

On kyllä hyvä keksintö tuo träppi. Tuohon mällirysään jää varmasti enin kiintoaines joka aiheuttaa herkimmin silmätulehdusta.

- - - Updated - - -

Voi miten liikuttavaa :haart:

Innostuin tästä niin kovasti että olin vahingossa tulostaa tämän sivun. Poikamaisuus on kyllä ihan plussaa.

Olen kerran tulostanut noin 30 metriä tekstiä pakettikorteille. Kyllä kannatti.

Ooooh minulla on vielä opittavaa. Ihan perus A4 sylttyä tuli.

^Se on myös huomattavasti tyylikkäämpi kuin esim. suojalasit, vaikka paheksunkin tätä testohöyryistä puolihuumoria joka ketjussa tuntuu nykyisin olevan valloillaan.

^tuosta träpistä puhui ulkomaalaiset nakkerit, minä en tykkää tuommoisista tuhmuuksista, olenhan herkkä ja poikamainen mutta silti vahva ja maskuliininen. Myskin hajuinen. Oikein väkevän myskin hajuinen mutta silti raikas vaikka silmiä kirveltää.

- - - Updated - - -

^Se on myös huomattavasti tyylikkäämpi kuin esim. suojalasit, vaikka paheksunkin tätä testohöyryistä puolihuumoria joka ketjussa tuntuu nykyisin olevan valloillaan.

puolihuumoria?

En minäkään tykkää seksuaalipuheesta enkä muustakaan. Mutta kyllä tästä hommasta on huumori kaukana. Sillä. Viikon viimenen paltsu siirtyy tässä kokoajan, ja mun piti sen jälkeen väärintulostaa n. 500 sivua ja sit lähteä parturin penkkiin ihailemaan tisuleita. Nakkerit perkele, siis hiusleikkuuseen piti sanomani.

Joku oli vääntänyt työpaikan jääkaapin niin kylmälle, että mun Zero oli puoliksi jäätynyt. Kohtalaisen mielenkiintoista yrittää tähdätä isosta pullosta juomapulloon sellaista puolihölmöä jääsohjonakkia.

Ennustatko niin raakaa kaasuuntumista, että kiinteää ainesta ei jää ulostettavaksi lankaan?

En voi foliohattuineni olla uskomatta, etteikö joku teistä olisi ainakin puoliksi tosissaan.

Aistin lievää feminismiä, hypotalamus sykkii siihenmalliin ja pään sisässä kuuluu kuoropoikien enkelilaulua. Tässä on nyt tiukka paikka kerhon päällystölläkin. Toisaalta sisäsyntyinen NAIShenkilön miellyttämisen tarve ja seksinsaamismahdollisuuksien arviointi nousee pintaan mutta toisaalta tietty lojaalius kerhon arvoja kohtaan pitäisi pystyä säilyttämään... Jätän asian foliohatun ratkaistavaksi ja yritän muistaa kuinka päin porakonetta pidellään.

- - - Updated - - -

Sitä paitsi, kuitenkin tykkäät pus pus:haart::haart::haart::haart:

Vastaavasti itseni pitäisi tässä lähteä estoitta mukaan mällinheittohuumoriin lunastaakseni paikkani miesvoittoisessa keskustelussa

Minä edustan niitä vanhan koulukunnan feministejä, jotka ajattelevat tuon termin yhteydessä oikeaa tasa-arvoa ja sukupuolineutraaleja mahdollisuuksia. Valitettavasti huumorintajuni ei aina tue tätä näkemystä, minkä vuoksi saatankin vaikuttaa vakavalta, kun se nyt rehellisyyden nimissä on vain turvallisempaa pitää turpansa kiinni ettei tule loukanneeksi milloin mitäkin vähemmistöä.

Vastaavasti itseni pitäisi tässä lähteä estoitta mukaan mällinheittohuumoriin lunastaakseni paikkani miesvoittoisessa keskustelussa

Minä edustan niitä vanhan koulukunnan feministejä, jotka ajattelevat tuon termin yhteydessä oikeaa tasa-arvoa ja sukupuolineutraaleja mahdollisuuksia. Valitettavasti huumorintajuni ei aina tue tätä näkemystä, minkä vuoksi saatankin vaikuttaa vakavalta, kun se nyt rehellisyyden nimissä on vain turvallisempaa pitää turpansa kiinni ettei tule loukanneeksi milloin mitäkin vähemmistöä.

Auts auts auts auts auttakaa kuntit meinaa näpit palaa!

Inhottavaa kun kesken humoristisen mällinheittohuumorin joutuukin pohtimaan sen mielekkyyttä ja oikeutusta! Nyt, joku vetäköön äkkiä maton alta tältä Ultimeetsian asiapuheelta, minusta ei siihen ole! Mun testot ei riitä Ultimeetsiaa vastaan, sytämmessäni on tällä hetkellä vain se pieni Johny poika joka vietti kesänsä rantakalliolla onkivavan kanssa. Kirottu Ultimeetsia..

- - - Updated - - -

Meidän täytyy arvoida uudestaan mun asemaa kerhon johtoasemassa.

Mulla oli herkkä hetki mutta onneks se oli ohimenevää. Mikäs siinä on kun yleensä herkistyminen tapahtuu krapulatilassa mutta en ole muistaakseni juonut eilen yhtikäs mitään. Ultimeetsia teki sen taas, sillä on varmaan joku aika kuukaudesta menossa esim alkukuu.

Johny ja futhermucker tuli mieleen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom