Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töihin. Ai että. Mitäs me tänään leikittäis ja kuka istuu nurkassa aasinhattu päässä?

Hei me tehdään vissiin samaa duunia! Viimeeksi palaverissa leikittiin, sekä olin itse aasinhattu päässä kun muut puhuivat magiasta, josta en ymmärrä mitään, ja jonka asiantuntija IMP on.

Kävin taas työkaverin pisteellä taiteilemassa, kuva pääsi kuulemma "tärkeiden asioiden seinälle", vähempää en olisi odottanutkaan:

munamies.webp

- - - Updated - - -

Hattu meni pilalle :(

Huomenta. Ex-hammas kummittelee. Kattelen ibumax-pakettia ja mietin miksi en ole jo ottanut tänä aamuna.

Ahkera aamu ku olen jo ehtinyt imuroida, luututa parketit ja pyyhkiä pölyt! :dance:

Huomenta rapukakkuset.

Millä te saatte itsenne hereille? Mulla on nyt kuulkaas varmaan kevätväsymystä, ihan helvatan vaikea päästä sängystä ylös.

- - - Updated - - -

VAROITUS: huominen pakkissaldo tulee olemaan kehno. Minulla on maakuntamatkailupäivä. Varmaan suuri pettymys ja menetys monelle.

Minä heräsin ainakin siihen, kun henkilökohtaista tilaani loukattiin törkeästi ennen herätystä varten virittämääni äänimerkin kajahdusta. Ja sitten viimestään siinä vaiheessa heräsin, kun saniteettitilassa yritin aamuvirtsata valkoiseksi peittomaalatun sormijatketun oksattoman STS 15x145 mäntypaneelin kautta pönttöön. Ja siis nimenomaan sinne IDOon, ei omaan.

- - - Updated - - -

Ja siis vieläpä niin, että ne paneelit on asennettuna sinne kattoon.

- - - Updated - - -

VAROITUS: sama homma kuin yllä. On kaikenlaista pakkaamishommaa ynnä muuta naimisiinmenemistä ja muuta hömppää.

Ei kai vaan pikkuvaimo koskenut pyhimpääsi ennen herätystä!!? Minulla oli parturi hienossa MIESTEN parturissa. Siellä minut istutettiin ensimmäisenä semmoseen hierovaan tuoliin ja neiti alkoi pestä tukkaa ja päänahkaa. Sitten kun tukka oli pesty alkoi rasvailut ja hieronta. Ehdin jo kaivaa meislaakin esille kun kaikki merkit siihen viittasivat. Mutta ei, se tyttö sanokin sitten täysin varoittamatta että laita tuo mutka äkkiä piiloon ja kuivas mun päänahan. Kylmä tyyppi.

No jotain semmosta hän siinä yritti, mutta minä en seksuaalista sukupuolinussintaa harrasta arkena ilman erityistä syytä, enkä varsinkaan kun mutka on täynnä pissiä.

O-ou, toi on niin tuttua. Mä meen tänään hiuskirurgille, taidan ottaa käsittelyn ilman pesua, ettei tule noita internetin videoista tuttuja väärinkäsityksiä, jotka eivät koskaan ole väärinkäsityksiä niissä videoissa. Sivuhuomautuksena voisin mainita, että mainitulla käsittelijällä on muhkeat konekirjoitustaidot, ihan on käyty oikealla leikkauspöydällä niitä kohennuttamassa. Käyn kyseisessä liikkeessä edullisten hintojen tähden.

edit. Ettei se Johnyn parturisnainen vaan ollut irtakk, sehän ei kerran edes antanu ILIMAJOKELAISELLE sämpylää, vaikka vastapuolella olisi ilmeisiä haluja ollut.

En mä väittänykkää, että olisin kutistunu :D ...Grilli vaan on kokoa "suurperhe" :D

No et varmana mahdu sisää!

Hyvin muuten kursivoitu, hyvä!

Minä tutustuin eilen, sen mitä yhdyntöjen välissä ehdin, ostamaani tuotteeseen. Internetissä sitä kehuttiin varauksetta, tosin sivuutin heti kaikki sivustot missä sitä ei kehuttu. Mutta vähän on tullut huoli siitä että onnistuiko väärinosto sittenkään, esim tänä aamuna katumus ei ollut ensimmäisenä mielessä.

- - - Updated - - -

No et varmana mahdu sisää!

Tätä kuulee kyllä jatkuvasti.

Tulkitsenko nyt oikein tekstiä, onko tänään lounaaksi grillattua Sanzea? Miten ruho jaetaan? Saako santsata? Tapahtuuko jokin kemiallinen/biologinen hylkimisreaktio jos käyttää Turun Sinappia?

Hei me tehdään vissiin samaa duunia! Viimeeksi palaverissa leikittiin, sekä olin itse aasinhattu päässä kun muut puhuivat magiasta, josta en ymmärrä mitään, ja jonka asiantuntija IMP on.

Ahaa, alan miehiä. Ei sulla kuitenkaan ilmeisesti kovin myöhään mennyt, kun jo seiskan aikaan olit tänään tolpillasi. Olettaen, että se "paltsu" oli eilen.

Back
Ylös Bottom