Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täälä pelaa tappara.

:raikas:

image.webp

-laitanko jätskin pussiin
-Laita vaan jos tuut ottaa sen myös pois. : playah:

Paska päivä ja ekonomic bankrupt melkein.

Jos Judis syö outoja ruokayhdistemiä kuten keksejä ja sinappia niin isäni näköjään tekee samoin. Ruokana tosin oli mansikkahillolla voideltu makkara, jonka päälle käärittiin lätty. :urjo:

Mulla oli kisastudio kotona veljen ja sen muijan kanssa. Kyllä näytti peli jo huomattavasti paremmalta ku Pelikaaneja vastaa missää vaiheessa. :)

Nii juu ja saatii grilliki koottua! Se on nii iso, että mäki mahtusin sinne :D

Kärpät teurasti lopussa Saipan vaikka eka erä oli tiukka ja tapahtumarikas molempiin suuntiin. Ilo oli katsoa peliä :D

Tuota grilliä en usko, et sinä kiinassa niin paljoa voinu kutistua!

Tässähän olisi haastajaketjun aihetta jääkaapilla.jpg ketjulle. Grillissä.jpg, täh, olisko hyvä? Santsi postaa ekan kuvan!

Huomenta.

Nukuin kuin pieni porsas, eli kuola poskella ja röhnöttäen. Nyt olen hyvin levänneenä valmis viikon ensimmäiseen palaverittomaan päivään, joten tänään saan jotain kirjallisia hommiakin aikaiseksi. Aiettä.

Koska tämä soi päässä, niin jaan sen teidän kanssanne:

Kassikko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuota grilliä en usko, et sinä kiinassa niin paljoa voinu kutistua!

Tässähän olisi haastajaketjun aihetta jääkaapilla.jpg ketjulle. Grillissä.jpg, täh, olisko hyvä? Santsi postaa ekan kuvan!

En mä väittänykkää, että olisin kutistunu :D ...Grilli vaan on kokoa "suurperhe" :D

Back
Ylös Bottom