Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kun oikein kaivelen niin jostain luontaistuotteista se joskus puhuu ja muutenkin varmaan just semmosia harmittomia hömppäjuttuja sillä on.

- - - Updated - - -

Liittyykö tähän ns. iimeiliin myös papana-aukon lihaksiston nypytystä?

Liittyy erittäin vahvasti. Mutta se ei ole mitenkään kahden välinen kauppa, älkäämme sotkeko aallonsepiä semmoiseen, oma repun naru se vaan meinaa falskata.

Kaikkihan molemme. Mutta kuka on ns. Ultimaattinen Bumppaaja, sitä en tiedä. Täytyykö tästäkin nyt tehdä kilpailu eli kilapilu niin kuin ensin kirjoitin?

edit. Enkä suinkaan sotke aallonsepiä mihinkään repunnyörihommiin. Äänestähän sen kuulee, että juna kulkee siellä vain tunnelista ulos.

No kyllähän tässä vaiheessa katseet kääntyy vähän tuonne Seinäjoen suuntaan 10 aktia/vrk + hh. Ruokatunti sujui ihan vaan syömisen merkeissä, ei muuta. Snif. Kylmä, kylmä nainen se luontaistuotehöppänä.

- - - Updated - - -

Aika vähän neiti-ihmisiä linjoilla, mikäs niillä on?

Aah, totta perkele. Olihan tuo Ultimaattisen Bumppaajan titteli jo jaettu tänään, lähimuistini on lyhyt mutta ihan paska. Mitä. Mitä. Karlosin auto syttyny palaamaan sata metriä ennen maalia? MIITTTÄÄ?

Emätin.

- - - Updated - - -

Niillä on menny luu kurkkuun.

- - - Updated - - -

Ns. Karhun siitinluu.

Joo kyllä se tekee ihmisille jotakin jos mies miehen kanssa rakastelee. Vaikka siinä ei nyt semmosta neonvalokylttiä oliskaan että homostelu kiinnostaa niin kyllä se ihmisen sielu on kuitenkin tavallaan sitten koko ajan falsetissa ja sen kyllä ALFA heti haistaa.

Mä tässä mietin ihan käytännön asiaakin, eikös se oo oikeestaan niin että jos henkilö nostaa REILUT 130 kiloa penkistä eli KÄYTÄNNÖSSÄ 140 kiloa, voidaan aivan hyvin sanoa että hän nostaa 0,15 TONNIA malmia. Ihan selkeetä logiikkaa, ihan käytännön syistä on helpompi pysyä tuommosissa tasalukemissa.

[video=youtube_share;c2aqaElX6ZQ]http://youtu.be/c2aqaElX6ZQ[/video]

Nyt kun rupla on sen verran alhaalla niin pitäiskö tilata verkkokaupasta se venäläinen perseensuristin. Oliskohan parantunu neuvostoliittolaisesta, mikä ei mahtunu perseesee, eikä surissu.

Mä olen kans miettiny, että kun kerran nostan tarkalleen sen 140,00 kilogrammaa MASSIIVISTEN mm. rintalihasten ja ojentajien avustuksella, niin oikeastaan voisin pyöristää sen ensin siihen puoleentoistasataan, ja siitähän pyöristyssäännön mukaan saakin jo mennä kohti seuraavaa tasalukua, eli KAHTA MARKKAA. Nostan siis noin 0,34 euroa. Teoriassa. Oikea lukuarvo on siis 0,24 euroa. Eli käytännössä en nosta edes tulitikkuaskia penkistä enkä mistään muualtakaan, kas kun se maksaa yleensä n. 0,25 euroa. VITTU. Kyllä tämä ALFAn elämä on välillä monimuotoista. Sitä sekoittaa yleensä mm. minkit ja paistit vaatimuksineen. KYRPÄ SUUHUN.

edit. nakkeri nakkas vimosen.

Se on melkeinpä kuin laittais rahaa pankkiin kun tilaa venäläisestä verkkokaupasta perseensuristimen. Vähän niinkuin nuorenmiehen nukkuminen.

- - - Updated - - -

KYRPÄ SUUHUN mun on pakko nyt tehdä JOTAKIN, enhän mä jumatspluikka kestä tätä alemmuuskompleksia kun kuutioita on 750 vähemmän ja penkissä liikutaan AIVAN eri lukemissa. Nyt pitää keksiä vaikka väkisin jotain millä keulia. Ja nyt ne nakkerit alottaakin jo näitä viestejä!

Mä käänsin vahingosta kahvasta niin lujaa, että oon kohta tehny huomisenkin hommat. Mä vedän paareja huomisenkin päivän, mullon hevosen voimat!

(täytyy alkaa systemaattinen koneiden alasajo jo tälle päivälle)

Mutta. Vetääkö vai työntääkö hevonen niitä paareja? Siellähän ne perässä tulee ikäänkuin vedettynä mutta toisaalta ne länget on siellä hevosen etupuolella ja se kyllä oikeastaan työntää niitä eteenpäin. Että mites tää nyt sitten ratkeaa?

Mutta nyt mä tiedän millä mä pääsen tästä alemmuuskompleksin paskasta eroon ja kummituskoira jää haistelemaan omia pierujaan: Ostan jotain saatanan kallista ja hienoa VELAKSI!

Mutta nyt mä tiedän millä mä pääsen tästä alemmuuskompleksin paskasta eroon ja kummituskoira jää haistelemaan omia pierujaan: Ostan jotain saatanan kallista ja hienoa VELAKSI!

No sun pitää sit kerralla ostaa sen verran että on enemmän velkaa ku spookydogella. Ja sitä on, nimittäin, ULTRAMASSIIVISESTI.

Kannatan, kaikki velka on hyvästä. Kuin ilmaista massia olis. Itse oon pyrkiny elämään aina velaks.

Ei helvata nyt tää näyttää siltä että mulla ei ole edes velkaa niin paljoa kuin Hämeenlinnan seksipantterilla. Voi kilin vittu tätä elämisen vaikeutta.

Pieni korjaus, en suinkaan ole pantteri, vaan I'm a sexual-tiger. And I feed on vagina. Siinä on vissi ero. Mesny kattoo vähän sämpylää sinne jääkaapille ni loppuu sultakin verenkierto-ominaisuus.

edit. Haistelin muuten eilen omia pierujani hykerrellen. Kanatortilloihin kun laittaa reilulla kädellä salsaa ja jalapenoja ja Heinzin Chipotle&Garlic-kastiketta, niin peräilmaan saa semmosen herkullisen sivumaun. Naapurit varmaan ihmetteli kun ulkona hymyssäsuin haukoin henkeäni. Yritin saada vähän sitä makua siittä.

Back
Ylös Bottom