Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en ajanut taksikyydillä, mutta perjantaina otin eläin-moodin ja join yhden (1) oluen ja söin kourallisen sipsejä. Se oli rankka saunailta.

Ai se oli REILU tulos. No kyllä sen siinä tapauksessa pitäisi riittää. Oman kokemukseni mukaan sillä saa kolme (3) viisarikelloa, mikron tikitaalikellon ja auton kellon käännettyä. Lämpömittarin ajannäyttäjään voimat eivät olisikaan riittäneet, mutta onneksi se päivittää itsensä automaattisesti Franfurtissa sijaitsevan atomikellon mukaan. Se pitää vain osata suunnata kohti kyseistä kaupunkia. Helppo homma.

- - - Updated - - -

Kökköset vaan lentää pitkin ja poikin. Kikkeli paljaana ja sikspäkin kuoret päässä.

Euroopan ilmatila on sakeanaan paljaskikkelisiä Kökkösiä.

- - - Updated - - -

Mulla muuten jäi just tuo auton kello kääntämättä, ei tosiaan riittänyt se tulos vaikka olikin REILU 130kg. Kello näytti 5.26. kun surautin paniikkitunnelmissa työmaalle. Brutaalia! Keittiön kellon siirsi onneksi NAIShenkilö jolla oli todennäköisesti pikkuhousut jalassa siirtohetkellä!!

Onnea Irma ja Irmeli. Eli myös baariminäni: Pirkko-Irmeli. Olen tosin ajatellut siirtyä nimigeneraattorin tarjoamaan Kaisla Hirvelään... Mitäs tuumitte; kumpi parempi?

What, saitko sinä siinä suomennosgeneraattorissa nimen Kaisla Hirvelä?

Minä nimittäin sain Otso Hirvelä. Toi olisi oikeasti cool nimi, tuolla nimellä saisin varmaan naisiakin. :D

Keittiön kellon siirsi onneksi NAIShenkilö jolla oli todennäköisesti pikkuhousut jalassa siirtohetkellä!!

Mutta ei sentään enää pian tuon jälkeen. Eikä ennen siirtohetkeä! Tähän taas Mike Tyson -NAISSSSSS!! NAISSSS..

Oho, aloin vahingossa tekemään töitä ns. muna suorana tässä heti aamusta. Täytyypä hakea lisää Autobaaria, ettei koko viikko mene ihan työnteoksi. Pitäähän tässä viilistellä vähän tuota tulevaa lomaa ja ennenkaikkea lauantaina pelattavaa Fc Barcelona - Real Betis -ottelua. Johon mulla on liput. Liput oli myös Almeria -peliin, mutta se on ihan toinen tarina, tyhmä sellainen. Saatana.

What, saitko sinä siinä suomennosgeneraattorissa nimen Kaisla Hirvelä?

Minä nimittäin sain Otso Hirvelä. Toi olisi oikeasti cool nimi, tuolla nimellä saisin varmaan naisiakin. :D

No en tiiä.. kyllä se sata kilua pitäis silti saada penkistä nousemaan että naisen saanti olisi mahdollista.

Maanantai ja työsähköpostin avaus.
palikkatesti19573b.jpg

Ootteko muuten huomannut että päivästä tulee parempi kun ei avaa outlookia?

Mä vielä tässä mietin tätä ongelmallista suhdettani joukkueurheiluun. Tulos:

Jääkiekko: ok
Jalkapallo: ok
Sähly: en pidä minään, en hyväksy televisiossa sählyn näyttämistä
Hiihto: ei ole edes joukkuelaji mutta sanonpa vaan että en hyväksy sitä suksienvaihto pelleilyä, en alkuunkaan. Ja ei olisi hiihtäjälle kova vaiva sanoa haastattelussa suksea sukseksi kun se saatana on suksi eikä mikään kapula! "Kapula toimi hienosti.." Aissatana tulee migreeni. Tunkekoon hiihtäjä kapulan vaikka jättöreunasta uumeniinsa.

^^ En ole huomannut. Siellä on välillä seksuaalipitoista postia ja muuta huumoria. Pääasiassa (ei hiuksissa) siellä on pelkkää huumoriarvoltaan korkealuokkaista materiaalia. Lähettelen näet viikonloppuna kotipostista viestejä itselleni, ettei harmita niin paljoa maanantaina. Onneks mulla on loistava maku ja huumorintaju. Varsinkin jos kainalosta nuolasee.

Vittu se NIIN tulee sakkaamaan se kone. Vuoristoon.

Sehän on hyvä. Lentäjät on koulutettu pärjäämään sakkauksen kanssa. Vähän kuin sivuluisu autoillessa. Molemmissa on toki katastrofin ainekset, jos pilotti ei ole tehtäviensä tasalla.

Sehän on hyvä. Lentäjät on koulutettu pärjäämään sakkauksen kanssa. Vähän kuin sivuluisu autoillessa. Molemmissa on toki katastrofin ainekset, jos pilotti ei ole tehtäviensä tasalla.

Tänään ollaankin vahvasti kiinni ilmailuun liittyvässä terminologiassa. Aivan sattumalta kirjoittelinkin tuossa aiemmin hiihtäjien ärsyttävästä tavasta nimittää suksea kapulaksi. Ilmaisin mielipiteeni jossa toivoisin hiihtäjän työntävän kapulan itsensä sisään jättöreunasta. Jättöreunalla tarkoitetaan siipiprofiilin yleensä terävää takareunaa.

- - - Updated - - -

14 päivää ja Norwegian sakkaa!

Eiköhän vokotti hoitanu hommat kotio jo. Tässä tapauksessa kymppikerhoon pääsemiseksi ei tarvittu korkeusmääritystä, vaan Pakkiksen uusi Virallinen Ennätys kertojen lukumäärässä saman vuorokauden aikana, eli kymmenen plus yksi palauttava huulihölkkä.

- - - Updated - - -

Mitäköhän Hell's Kitchen tarjoaa tänään?

Mä voin viedä sut ranskalaisella taikamatolla maanpäälliseen paratiisiin. Voitaisiin sitten aloittaa vaikka raastepöydästä.

Ranskalainen taikamatto kuulostaa paljon paremmalta ku lentokone.

Minkä takia twitterissä mua on alkanu seuraamaan pari jotain random bändiä. Luuleekohan ne, että mun seuraaminen edistää niiden uraa eteenpäin. Tai ehkä mun yks twiitti on niin katu-uskottava ja ne haluaa seurata mua sen takia, kun oon niin cool.

Back
Ylös Bottom