Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Forkut hellänä :(

Rupesi taas ärsyttämään leikkiä älykästä toimistossa, niin otin eilisen lomaa ja lähdin kotia leikkimään metallimiestä. Kiroilin aluksi pari tuntia kaasupillin kanssa kunnes löysin happiletkusta murtuman. Seuraava vaihtoehto olikin rälläkkä. Kuusi tuntia + pari pakettia laikkoja ja vieläkin jäi leikkaamista. En ole kovin tehokas...

Mitä teet?

Jos tää oli mulle, niin se on vielä vähän auki mitä siitä on tuleman :D

Tuo leikkelyn kohde on vanha tielanan raato, josta vois ajankulukseen koittaa kehitellä jotain pellon lanaamiseen edes auttavasti kelpaavaa. Maalaispojalle iskee toimistossa aina ajoittain tarve tehdä jotain konkreettista :)

Voi sinkkuystävät rakkaat! Kyllä elämä on ihanaa, kun reeni kulkee ja aurinko paistaa, eikö vain? :D

Melkein iski tuossa päivällä kyllä pieni hellyyskipeys/halipula, mutta onneksi se oli vain ohimenevää :P (Ellei illalla palaa takaisin) :P Mutta onhan tää kevät nyt hienoa aikaa kumminkin :)

Tiesittekö että minulla on youtubessa video jolla on yli 700 000 katsojaa? Itse huomasin tänään kun kirjauduin vanhalla tilillä. :D

Ihan vitun fame.

mulla on video jota on katsottu 11 kertaa. Kaikki on omia.

ja mä hävisin :(

Tiesittekö että kuuntelen tätä laulua tänään paita päällä?

[video=youtube_share;h-qFio8itIM]http://youtu.be/h-qFio8itIM[/video]

Täähän on melkein ku te vertailisitte kenellä on isoin.

Ei siinä ole mitään väärää. (Sekin huomioitaisiin mittauksessa)

Nykyajan materialismille ja luokkayhteiskunnalle hyvää vastapainoa vertailla jotain aitoa ja luonnollista.

750 näyttökertaa parhaiten katsotulla Youtube-videollani. No, se ei kovin mielenkiintoinen edes ollut.

On kyllä valurautapannu kiva vekotin. Paljon parempi kastike kuin odotin tuli pelkästään pihvinpaistokarstasta, balsamietikasta, oreganosta, vedestä ja öljystä.

Back
Ylös Bottom