Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneks on muuten perjantai. Vähän falskaa nää hommat, ei oo semmosta reteetä tekemisen meininkiä. Semmonen jännä rahankäytön pelko ja varovaisuus ja epävarmuus majautunut kuuppaan, ei kai mulla perkeles vieköön oo krapula? Pitää varmaan maalata viikonloppuna joku oikein räväkkä öljyvärityö jos tää ressi vaikka purkautuis. Vai olisko sittenkin semmonen kraffiti, vaikka ihan joku moderni vitunhomo teema tai vast.

Minä suosittelen piipahtamista soittoravintolassa ja ota sielä hyvinhyvin rennosti.

Tänään olisi kuulkaas mahtollisuus nauttia alkoholijuomia, kuten olutta ja lasolia. Mutta taidan käydä noutamassa 750 kuutioiseen koneeseen öljyt ja muut härpäkkeet ennen jalkajumppaa. Tuossa koneessa on muuten 750 kuutiota enemmän kuin Johnyn polkupyörässä!

Eli ei alkoholia mulle kuin vasta viikon päästä. Ja sitten meinaankin olla viikon putkeen kikkeli paljaana kännissä kuin apina ja sikspäkinkuoret päässä. Lähdenhän reissuun taloudenhoitajan kanssa. Nyt olis, kuntit, muuten elämäni tilaisuus saada ulkomailla. Taidan pistää kaikki peliin.

- - - Updated - - -

Olen muuten taas aikataulusta edellä. Varmaan johtunee työsuojeluvaltuutetun pelosta, että nyt täytyy loppupäivä pyhittää työn väistelylle.

Tehäänpäs niin että kaljoitellaan oikein aivan perkeleen suurella nautinnolla ja halulla ja niin rennolla otteella että miespuolisen ruotsalaisen aerobic ohjaajan sulkijalihaskin on kateellinen siitä rentoudesta. Oikein vesi kihahtaa kielelle kun miettiikin sitä keskioluen raikkautta! Ja jos aika käy pitkäksi niin sitähän voisi joutessaan tehdä vaikka viinapaukkuja. Mutta semmoseen emme sentään ryhdy, emmehän ole eläimiä.

Onkohan kukaan ketjulainen saanu kerran kuussa?

Ja minä en ainakaa rupee mitään juomia tekemään/itse kaatamaan. Ulkoistan koko alkoholistapäihtymistapahtuman kapakkatunnelmaan. Ensin ajattelin nauttia aurinkoisesta kevätpäivästä esim. terassilla ja illemmalla kuuntelemaan omilla korvilla kuinka pojat soittaa seitsemänkielisillä kitaroilla semmoista räimettä josta esim. Johnny ei tykkää yhtään.

- - - Updated - - -

Onkohan seitsemänkielistenkitaroidensoitonkirjoituskonetta olemassa? Jos on, näen ne myös keikalla!

Kahdeksankielisenkitaransoiton keikalla ei juuri naista näkynyt. Paitsi olutta myymässä.

Se, oli miestenmusiikkia, se!

meshuggah

Ja nyt munkin (ei leivonnainen) alkoi tekemään mieleni (ei imurini) kohtuuttoman paljon olutta. Saatanan poijjaat herKULLIsten kielikuvienne kanssa. Taidanpa käydä tässä himoissani kourimassa lähintä konttoripaistia. Katsotaan kuinka suuri ilo siitä turskahtaa tuulettimeen!

edit. meshuggah on ehkä paras pesukoneenlinkoustaääntä jäljittelevä orkesteri. Tämä on kehu.

Meidän kerroksessa työskentelee lähinnä monityydyttymättömiä rasvoja + muutama asiallisuuspaisti jotka eivät välttämättä ymmärtäisi seksuaalisviritteistä puristeluhuumoria.

Kyllä tuo seitsemänkielinen nuorisometelimusiikki on sitten kamalaa kuunneltaa toisin kuin esim Topi Sorsakoski.

- - - Updated - - -

Hirvee sausage fest meneillään

Seksisti!

Sä et selvästikään osaa samaistua tähän valkoisen heteromiehen osaan..

- - - Updated - - -

ps tänään olisi hyvä avata terassikausi mutta se ei ole mahdollista kun tein sen jo eilen

Kokemuksieni mukaan metelimusiikkikeikoilla on ylivertainen meno ja meininki ja viilis verrattuna topi sorsakoski keikkoihin. Lisäksi metelimusiikkikeikat ovat niin rauhanomaisia tapahtumia että minkäänlaista häiriökäyttäytymistä ei ole havaittavissa. Tosin kun esim. agentsin keikalla ku vanhat ihmiset rupee juovuspäissään räkkyämään.

Mutta taidan käydä noutamassa 750 kuutioiseen koneeseen öljyt ja muut härpäkkeet ennen jalkajumppaa. Tuossa koneessa on muuten 750 kuutiota enemmän kuin Johnyn polkupyörässä!

Hieron varvasvälinöyhtää ja vessan pisuaarista löytynyttä purutupakkaa tähän pistohaavaan. Kohta ostan pakolla jonkun ylihintaisen ja sitten kaduttaa!

- - - Updated - - -

Tein aikoinaan Setan sukupuolitestin, sen mukaan olen miehekäs mies. Ehkä samaistun sitten mustaan homomörssäriin.

Rasisti!

ps tänään olisi hyvä avata terassikausi mutta se ei ole mahdollista kun tein sen jo eilen

Mulla on vähä sen suuntaisia suunnitelmia. Tai ainakin olen väkevästi varautunut että jos tekee mieli niin ligviditeetti ei ole este. Taittelin nimittäin aamulla kotoa lähtiessäni kahdenkymmenenmarkan setelin etutaskuun. Minulla on siis käteistä mukana! Voin tästä vaikka singahtaa työpäivän päätyttyä tuopilliselle jos toiselle tai kolmannelle. Vaikkapa vuosiloman kunniaksi.

Hirvee sausage fest meneillään

Mutta nythän tästä muodostui varsinainen sausage fest med sauerhering aroomen. Asi-allista!

- - - Updated - - -

Meidän kerroksessa työskentelee lähinnä monityydyttymättömiä rasvoja + muutama asiallisuuspaisti jotka eivät välttämättä ymmärtäisi seksuaalisviritteistä puristeluhuumoria.

Minulla on asiat huomattavasti paremmin. Ei yhtään monityydyttämätönta rasvapaistia, ja määrä vieläpä lisääntyy ens viikolla yhdellä minkillä. Täälä on kohta eläimellinen meininki, joten harkitsenkin nyt ryhtyväni eläimeksi. Sen varjollahan voi tehdä monia asioita, kuten syödä pullaa ja juoda kaljaviinaa reippaasti liikaa. Ja muut seksuaalitoiminnot päälle.

Kokemuksieni mukaan metelimusiikkikeikoilla on ylivertainen meno ja meininki ja viilis verrattuna topi sorsakoski keikkoihin. Lisäksi metelimusiikkikeikat ovat niin rauhanomaisia tapahtumia että minkäänlaista häiriökäyttäytymistä ei ole havaittavissa. Tosin kun esim. agentsin keikalla ku vanhat ihmiset rupee juovuspäissään räkkyämään.

Minä en osaa vertailla kun olin ainoalla kokemallani Topi Sorsakosken keikalla 6-vuotias, mutta kyllä siellä salettiin pelotti enemmän kuin millään metallikeikalla. Sama koskee M.A.Nummista.

Pyh. Itse sorsit minut ulos heteromieheydestäsi.

Suzuki GSX 1400 1400, HERKKU!, SLIPARI, KAATUMARAUDAT, KAHVALÄMPPÄRIT, PIPARI J.LEVYT YM. K-RAHA 0% 1 400 cm³ 2007 - Tuusula - Moottoripyörä - Nettimoto

Siitä, tavaralaukulla voit heittää ohiajaessa jotain kynistä, jonka mm. ojentajat ei pullota alkuunkaan! Suosittelen tätä koska otsikossa mainitaan mm. pipari.

edit. ^ M.A. Nummisessa on kyllä jotain selittämätöntä pelkoa aiheuttavaa voimaa. Ei siitä ole kuin pari viikkoa kun se oli telkkarissa jotain selittämässä, mutta pelotti niin perkeleesti, että oli pakko kääntää heti kanavaa.

Back
Ylös Bottom