Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites fukerilla meni lauantaiehtoo? Olitko koiravahtina vai lähditkö kenties hävittämään rahaa pirssin penkkien väliin? Tilasitko kenties kaikki pizzat aamuyön tunteina?

- - - Updated - - -

Niin ja muistitko ehkäisyn?

Olin kotona vaan, otin setelikylvyn rahojeni kanssa olkkarin lattialla, alasti tietenkin. Paljaskikkelöin koko illan. Ehkäisyn kyllä unohdin, joten nyt elänkin toivossa, että setelit ovat keskenään alkaneet lisääntyä! En juonut edes yhtään alkoholia, enhän ole eläin.

Uittu kun on tyylikkäitä kakspyöräsiä tuossa videossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aivan toki, meinasin jo unohtaa että eihän fanclubin johtoasemassa oleva herrasmies voi teutaroida miten sattuu. Emmehän tottavie ole eläimiä, miltä sekin näyttäisi jos toikkaroisimme humalassa kuin mopsit ympäri kyliä?

- - - Updated - - -

E.A.T 30 min, saavun pian maaliin, kohta kylven minäkin rahassa

Nyt no perkele kouluhaut tehty! On se kyllä aina niin vittumaista tuo kouluihin hakeminen! Vielä vittumaisempaa ku pitäs alkaa opettelemaan taas matikkaa. En osaa varmaan edes kertotauluja enää. Pakko päästä kouluun, että pääsis elämässä vihdoin ja viimein eteenpäin.

Nyt no perkele kouluhaut tehty! On se kyllä aina niin vittumaista tuo kouluihin hakeminen! Vielä vittumaisempaa ku pitäs alkaa opettelemaan taas matikkaa. En osaa varmaan edes kertotauluja enää. Pakko päästä kouluun, että pääsis elämässä vihdoin ja viimein eteenpäin.

Kun olin matikan fuksi kauan sitten, meiltä ei vähennetty eräässä kokeessa pisteitä jos laskimme 2+3 väärin. Sanovat, että matemaatikon tarvitsee tuntea vain kolme numeroa: 0, 1 ja 2. :)

Kun olin matikan fuksi kauan sitten, meiltä ei vähennetty eräässä kokeessa pisteitä jos laskimme 2+3 väärin. Sanovat, että matemaatikon tarvitsee tuntea vain kolme numeroa: 0, 1 ja 2. :)

Missä päin duaali oot opiskellu matikkaa? Ja ootko jatkanu akateemista uraa pidemmälle vai päätynyt johonkin muihin hommiin? Jos sopii kysyä :D

Missä päin duaali oot opiskellu matikkaa? Ja ootko jatkanu akateemista uraa pidemmälle vai päätynyt johonkin muihin hommiin? Jos sopii kysyä :D

Jyväskylän yliopiston silloinen matematiikan laitos. Olen akateemisella uralla, tosin en matematiikassa, mutta matemaattisesta osaamisestani on ollut merkittävää etua.

(Yliopistotason matematiikassa numeroilla laskeminen ei ole se pointti.)

Jyväskylän yliopiston silloinen matematiikan laitos. Olen akateemisella uralla, tosin en matematiikassa, mutta matemaattisesta osaamisestani on ollut merkittävää etua.

(Yliopistotason matematiikassa numeroilla laskeminen ei ole se pointti.)

Okei. Ihan vaan mielenkiinnosta kysäsin, kun ite valmistuin viime vuoden puolella Helsingin yliopiston vastaavalta laitokselta ja nyt oon jatkarina siellä.

Kai sää tajuat että noi irtokarkit on vain sen toisen korvike..? ;)

Hyvä Kerttu!

- - - Updated - - -

image.webp

Jos sä natsi oot, niin kätes yhteen lyö.

Jos sä natsi oot ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen.

Hienoa Kaisa!! Eli Mäkäräinen voitti siis maailmancupin :rock:

Tää oli kyllä hieno juttu! Meinas ruveta vähän jo itteäkin jännittämään, kun tulivat viimeiselle ampumapaikalle :D

Tää oli kyllä hieno juttu! Meinas ruveta vähän jo itteäkin jännittämään, kun tulivat viimeiselle ampumapaikalle :D

Joo pakko myöntää et ite joutu puoleks minuutiks vaihtamaan kanavaa :D
(Oon huomannu jännän yhteyden siinä miten tulee epäonnistumisia aina sillon kun seuraan kisaa telkkarista niin nyt oli pakko ottaa varman päälle..:D)

Okei. Ihan vaan mielenkiinnosta kysäsin, kun ite valmistuin viime vuoden puolella Helsingin yliopiston vastaavalta laitokselta ja nyt oon jatkarina siellä.

PHD: Our Thesis

Mä sain tietää lisurini tarkastajien nimet viime viikolla. Kovia tyyppejä, pelottaa.

Back
Ylös Bottom