Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juuri siksi.

Nyt ei tyhmä taas ymmärrä. Ei ole eka kerta minulle..

- - - Updated - - -

Miksi mulla särkee silmien välistä? Mikä tämmösen päänsäryn aiheuttaa?

Tuli otettua osaa Lapin Kulta Challengeen vuonna 2001. Eka päivänä mentiin 12h yhdellä seitsemän minuutin tauolla ja toisena 9h, pyörällä, juosten ja meloen. Kolmen hengen tiimejä ja mulla oli kavereina maastojuoksija ja hiihtosuunnistaja, eli helvetin kovaa mentiin minun mittapuulla koko aika. Toisena päivänä alkoi olla jo vähän sumuisia juoksuosuuksia mulla ja osasta niistä ei oikein ole mitään muistikuvia.

Maaliin kuitenkin päästiin ja vielä ihan ok sijoituksella, kiitos tiimikaverieni. Siinä sitten linkutettiin bankettiin syömään. Niskat oli helvetin jumissa, perseestä oli nahka lähtenyt samoin kuin kantapäistä, polvi oli vääntynyt kun en saanut sitä irti lukkopolkimesta enää loppupätkällä. Eikun syömään ja kuuntelemaan juhlapuheita. Syömässä oli aika väsynyttä porukkaa, joka ahmi vaan ruokaansa. Lapin Kullan puolesta paikalla oli joku lihava myyntimies, joka yritti hehkuttaa ja uhosi miten sinä iltana juhlitaan kunnolla, samaan aikaan kun viereisessä pöydässä joku jannu oli jo nukahtanut :D
Harvoin mullakaan on yhden kaljan juonti ollut niin väkinäistä kuin tuolloin...

Tuo taisi olla se eka vuosi, jolloin paikalla oli vielä tavallisia opiskelijoita, eikä niinkään pelkkiä urheilijoita.

Olisit voinut käydä vittuilemassa sielläkin.

Emmää vittuile, kunhan muuten louskutan leukojani ärsyttääkseni :D Lähinnä se kyllä on sitä oman jengin kannatusta ja sillon kun jengi pärjää niin vastustajien fanit ärsyyntyy moisesta :)

Ei ollut sellaista jytinää. Vaikutti enemmän joltakin tanssipeliltä tjsp. Onneksi ei kestänyt pitkään.
Kyllä tuo kuvaus voi täsmätä omiin suorituksiin ainakin.

Tänään tuli muuten paras Bond.

Kyllä tuo kuvaus voi täsmätä omiin suorituksiin ainakin.

Joo. Itsellä kans ihan sama. Joskus tulee poljettua lattiaa jopa tasajaloin samalla kun kiroilee et: "seisosit nyt kerrankin". Ei sitä yleensä kauaa jaksa tehdä kunnes luovuttaa..

Mä olen hillunu melkee koko päivän alasti, paitsi lenkil pakotettii pukee vaatteet pääl, kerran käskettiin myös riisuutumaan . Sain ruoskia tuhmaa poikaa ja leikkiä ammessa vaahdolla ja kylpyleluilla. Juomana toimii tequila.

^Tarua tuo tuollainen.

Mä olen hillunu melkee koko päivän alasti, paitsi lenkil pakotettii pukee vaatteet pääl, kerran käskettiin myös riisuutumaan . Sain ruoskia tuhmaa poikaa ja leikkiä ammessa vaahdolla ja kylpyleluilla. Juomana toimii tequila.

Ilmeisesti rypyt rakkaudessa on silitetty, ainakin hetkeksi.

Back
Ylös Bottom