Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Erittäin vitun hyvää perjantaihuomenta.

Aamupahoinvointini ei ilmaantunutkaan tänään, kun en nauttinutkaan tänään nappeja aamiaiseksi. Ei käynyt ns. tuplaboogia.

Huomenta.

Ensimmäinen :dance:

Jahas, ei oo paltsut vielä alkanu...

Paljon viive? Mikä sun kuppikoko on?

Mä veikkaisin että mulla olis joku C-120, vai miten se ilmotetaan?

Yöllä nukkumisesta jännä tarina tähän väliin. Nukuin viime yönä täysin katkeamatonta unta yli viisi tuntia! Huimaa! Joskus ois villi kokea millaista ois nukkua vaikka 8h heräämättä välillä ollenkaan. Mutta taitais olla liian jännä kokemus mulle...

Hmm huomenta, jännä. Tänään puhutaan huomisesta, vaikka tarkoitetaan tämän päivän aamua ja samalla tervehditään. On se jännä.

1620742673_532dd66d_mind_blown_xlarge.jpeg

Huomenta!

Perjantai ja lätkäpäivä! Minua vähän jännittää... :hyper:

E. Pitäskö mun teude vuorostaa alkaa huuteleen sun Facebook-seinälle?

Taklaa se! Nyt näyttää pahalta, tänään pitää turvautua muonituskeskuksen ruokaan mutta ei ole aavistustakaan mitä siellä on tarjolla. Aamupäivä selvittelytyötä siis. Jos ei muu auta niin sissimuonilla koko päivä.

Huomenta!

Perjantai ja lätkäpäivä! Minua vähän jännittää... :hyper:

Tänään katsellaan töllöstä, mutta huomenna hämeenlinnaan paikanpäälle Kerhon kaatoon!

E: Pitäis taas muistaa lähtä töihinkin.

Jahas. Ensimmäinen tunti olkoon orientoitumista päivän askareisiin. Katsotaan kummastako pultusta velli alkaa valua ja harsitaan hommaa kasaan tilanteen mukaan. Mutta. Yllättävän hyvä ns fiilis heti aamusta, onkohan tässä joku koukku? Tää on varmaan just se tilanne kun kuvittelee kuin satuhäissä että vihdoin kaikki on hyvin ja seuraavassa hetkessä kehoon onkin työnnetty joku vierasesine joko olemassaolevan ruumiinaukon kautta tai sitten aivan uudesta tiehyestä.

Nam. Vierasesineitä kurkussa.

Oon kerran ollut katsomassa jääkiekkoa ja sekin työkavereiden painostuksesta. Hauskaa olisi, sanoivat. Sitä peliä kesti jotain 5 erää kunnes kuudennen alussa joku homppeli teki maalin ja päästiin pois sieltä. Penkitkin oli kuin kidutuskäyttöön. Eikä siellä saanut edes kyrsää, pelkkää nakkia sämpylän välissä.

Enkä muutenkaan perusta mistään joukkuelajista. Jalkapalloakin kokeilin, mutta varvas murtui kun joku astui päälle.

ei tarvi jännittää, ei tappara häviä kuin yhdellä maalilla :p

Tuutsä huomenna Lahteen?

Voitot menee 4-1 Tapparalle, että kyllä Pelikaanit sen yhden voiton saa ;) ...Mutta ei tänään.

En tuu huomenna Lahteen, muita menoja.

Tänään katsellaan töllöstä, mutta huomenna hämeenlinnaan paikanpäälle Kerhon kaatoon!

E: Pitäis taas muistaa lähtä töihinkin.

Vois kyllä huomisen pelin jossain kattella jos synttärisankarit suostuvat :)

Vittu mitä selitystä. Itsehän ostin juuri liput FC Barcelona - Real Betis -otteluun. Ajatuksella tästä tilaisuudesta jaksan loman alkuun asti. Haittapuoliin voidaan lukea jatkuva krooninen KIVIKOVA heijari. Siitä saattaa toisaalta muodostua jonkun kurkkuun vierasesine. Great success!

Xiina Nörtsiina on taas punasena! Taitaa olla se aika vuodesta.

Mitäs, kuntit, luulette, pistettäskö vähän legendaa tässä kohta. Mua ei huvita työ. Vaikka pitäs pikkuhiljaa alkaa kiinnostaa kun kattelee tota rästilistaa.

MUISTA! Lähetä töitä väistellessäsi aina välillä suurelle Khalifille vähintäänkin kopio jostain mukatärkeästä sähköpostistasi. Tehokkaimmillaan vähän "virallisen" työajan jälkeen lähetettynä. Tästä syntyy illuusio että taistelet työkuormasi kanssa peräsuoli viisi senttimetriä ulkoilmassa. Muista myös soittaa puhelu aina kun astelet yleisissä tiloissa tai julkisissa naisissa. Ei ole väliä kelle soitat, kunhan pystyt sanomaan välillä että joo... joo.. yhym,.. jaa ok mä soitan sulle vielä tästä kun oon kalenterin ääressä.

Back
Ylös Bottom