Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näkyy joo vyöryttävän takatalvea päälle ihan kunnolla. Tuliskohan ihan niin paljon lunta, että ei tarvi vielä lopettaa hiihtokautta?

Minusta on ihanaa kun sai vielä vetäistä talvikloposet jalkaan ja lähtee kahlaamaan lumeen. Koirakin tykkäs. Ainoo mikä harmittaa jo vähän etukäteen on se loskan määrä mikä tästä syntyy. No, otamme sen mitä annetaan. Toivottavasti ei kauhean liukkaat tiet pukkaa huomiseks kun pitäis ajaa Hämeenlinnaan.

Kyllä mun mielestä olisi saanut kevät alkaa jo tältä vuodelta ja jättää nuo lumet satamatta. Onneksi eivät pitkään maassa pysy. Koira oli kyllä innoissaan, kun pääsi lumelle ja seurailemaan toisten koirien jälkiä.

Minusta on ihanaa kun sai vielä vetäistä talvikloposet jalkaan ja lähtee kahlaamaan lumeen. Koirakin tykkäs. Ainoo mikä harmittaa jo vähän etukäteen on se loskan määrä mikä tästä syntyy. No, otamme sen mitä annetaan. Toivottavasti ei kauhean liukkaat tiet pukkaa huomiseks kun pitäis ajaa Hämeenlinnaan.

Mäkin fiilistelin aamukävelyllä lunta, tai lähinnä sitä kivaa ääntä, kun astuu lumessa :D - Muttatuo tuleva loska on tosiaan miinuspuoli tuossa. ja mun pitäisi lähteä tänään hiukkasen ajelemaan..

Taas tuli youtubissa vastaa noita Veskun tulkintoja suomalaisista biiseistä. En pysty käsittämään mitä niin mahtavaa niissä on. Mulle tulee Veskun lauluista aina mieleen joku tyhjä karaokebaari, jossa känninen ukko horisee yksinään mikkiin samalla kun tarjoilija keräilee tyhjiä tuoppeja pöydistä.

VS

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.

Tampereen ilmassa on jotain hämärää, koska ennemmin tai myöhemmin alkaa päänsärky. Yöelämäkin oli hiljaisempi kuin muistin.

Back
Ylös Bottom